Gå til innhold

Trenger litt hjelp ang dukke... hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prinsessa mi har fått dukken sin ødelagt i barnehagen og jeg har sagt at hun kan ønske seg ny.

Jeg vet at sist jeg kjøpte Baby Born til henne, så angret jeg i etterkant, men jeg kan ikke nå huske hvilken dukke jeg heller burde ha kjøpt...

Noen som har noen meninger ang dukker?

Vil helst ha en dukke i samme størrelse slik at jeg slipper å strikke en helt ny garderobe til dukken...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min varmeste anbefaling:

Lag dukken selv! Det er kjempegøy, du kan lage det i den str. du vil, med det utrykket du vil, og den blir ekstra høyt elsket av jenta di ;)

Jeg har kjøpt "dukkehudstoff" på panduro og brukt saueull til fyll. Jeg har laget mange dukker, men falt til slutt for oppskriften på de såkalte waldorfdukkene. Ta en titt på de her :)

http://www.lillebedste.dk/shop/babydukker-7c1.html

Skrevet

Fins det ikke mange forskjellige i lekebutikkene? Som både gråter, tisser og hele pakka ;) Se på nettsidene til forskjellige butikker..

Husker ikke hva disse heter, men vet det finnes;)

Skrevet

Da hadde jeg ville gått for new born baby som finnes hos br leker og toys'r'us. Baby born er 43 cm, og de fleste andre dukkene (annabell, chou chou, amore osv.) er større og kan derfor ikke bruke samme klær. New born baby er 40 cm lang og kan derfor fint bruke samme klær som baby born, det har jeg gjort. I tillegg finnes det veldig mye tilbehør til new born baby-dukkene også, både klær og utstyr, og det synes jeg er en fordel. Billigere enn baby born-tingene er det også. New born baby finnes både som myk dukke (kroppen er myk, resten er hard) og som hard dukke (og kan da bades, hvis det er et kriterie).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...