Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #1 Skrevet 6. oktober 2011 Gutten min fikk vannkopper på mandag, hadde da lett feber på 38,3. Vi gikk til legevakten og de sa at utslettet var vannkopper. på tirsdag var han egentlig i toppform igjen, har ikke litt syk en gang, Men i går fikk han litt av og på feber igjen på 38,4 og på kvelden steg den til 39,8. Ga han da en paracet før vi la han. I dag våknet han en hel time senere en vanlig, så jeg tok temperaturen på han, og da var den 39,3. Normalt at de har så mye feber når de har vannkopper, eller kan det være noe annet? Han har ikke så mange blemmer heller, bare rundt rumpa, beina, armene og hendene. Ingen på magen, ryggen eller ansiktet.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Kan ha ganske høy og lenge feber, ja. Vær på vakt ift halsbetennelse, for eksempel, som kan være en "bivirkning" av vannkopper. Ved mye kløe kan du gi litt allergimedisin, det er kløestillende.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 Ok, takk for svar =) Feberen har steget til 40 nå, så nå ligger han bare og sover på fanget mitt. Har gitt han paracet så får vi se om den hjelper på Men blir den høyere bør jeg nok ringe legen, han er 13 mnd. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå