Fru A Skrevet 6. oktober 2011 #26 Skrevet 6. oktober 2011 56 dager igjen.. Jeg har vært sykmeldt nesten hele svangerskapet. Først pga kvalme, som heldigvis ga seg i uke 21, så pga bekkenløsning. Går til fysio behandling to gang i uka. Jeg har alt av utstyr klart til fødselen, har veldig god tid om dagene så alt er planlagt i lang tid framover..
*Miss Flua* Skrevet 6. oktober 2011 #27 Skrevet 6. oktober 2011 78 dager igjen Og denne uka gikk det plutselig opp for meg at det faktisk kommer en baby Så bittelitt småpanikk, men gleder meg mest hehe Så med denne småpanikken har jeg fått handlet inn et par store kjøp til, slik at enda mer er i boks. Begynner faktisk å ha det meste klart, bare finne ut av hvor vi faktisk skal plassere alt. Blir en prosess bare det... Ellers føler jeg magen er stor, men ikke i veien enda Bare kjipt at jakkene jeg bruker begynner å bli ganske trange, og om ikke mange ukene får jeg ikke lukket de i det hele tatt. Så får håpe kulda lar vente på seg, ettersom jeg er ganske mye ute i jobben
Vildemy Skrevet 6. oktober 2011 #28 Skrevet 6. oktober 2011 2 dager til UL termin og en dag siden mens termin. I morgen skal jeg få akupunkturnåler som kan sette i gang saker og ting.. Håper på at det kan funke!!! ) Ellers kan jo baby komme på søndag, fin dato 9.10.11! Våkner av magevondt/ryggvondter om nettene, og føler meg stor og tung.. Blir fort sliten! fått streng beskjed av samboer om å roe ned litt.. Så får vel prøve å ta det litt med ro i morgen.
1+1 blir 3 Skrevet 6. oktober 2011 #29 Skrevet 6. oktober 2011 Hehe, ja kjenner til problemet med jakker *miss flua*, hadde flere som passet for 14 dager siden, men nå har plutselig magen bestemt seg for å vokse i rekordfart, så har snart ingen som kan lukkes lenger. Har gått til innkjøp av flere gode ullgensere, og når det blir for kaldt til åpen jakke så får jeg holde meg til den ene vinterjakka som er stor nok. Bare to måneder igjen, gleder meg til å få økt utvalget av klær igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå