Gå til innhold

høres dette teit ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

til halloween skal jeg og noen venner kle oss ut og stort sett alle har fått koyume allerede(hekser, superhelter,sjørøver osv...) og jeg tenkte jeg skulle være :

blodig sykepleier!

teit?gått helt tom for ideer....siden alle har valgt det de har valgt....

Tenker da sykepleier uniform med masse gørr og blod, hvite strømper tilgriset med "blod", sprøyte med rødt "blod" osv.....

velgid ekkel, og liiiitt sexy på samme tid....men vetikke om det blir teit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke hvis du skal være blodig nei;)

Skrevet

Nei, det blir ikke teit.. Jeg var akkurat det samme for 2 år siden :D

Kjøpte meg kjole på elegantparty.com eller noe sånt. Hadde sorte strømper opp til lårene, som jeg festet med strømpeholdere. Så raknet jeg noen hull her og der i strømpene, og kjøpte falskt blod som jeg klattet på her og der på kjolen, strømpene, og armene. Hadde også litt som "rant" fra munnviken. Sminket meg blek i ansiktet, og litt mørkere rundt øyene, så jeg så død ut ;-) Knallrød leppestift, og tupert hår i stram hestehale, og sykepleier-hatt. Røde pumps hadde jeg også på.

Det slo virkelig an! Alle mente jeg var skikkelig kreativ, så jeg synes du skal kjøre på :-)

Skrevet

Ikke så veldig kreativt. Det er jo alltid 3-4 sånne sykepleiere på alle Halloween festene jeg har vært på de siste 4 årene.

Skrevet

Hah, så vittig- det er faktisk AKKURAT den drakten jeg har, som jeg brukte for to år siden! :-) Tidligere Anonym.

Skrevet

heh kult...kan jeg spørre hvordan den er?i str og ellers?:)

Skrevet

Jeg ble i alle fall veldig fornøyd! Og den er ganske tøyelig, og det er jo bra! :-) Hvis du kjøper din størrelse, skal du i hvert fall ikke være usikker på om den blir for liten eller noe sånt. :-)

Skrevet

ok bruker s/m til vanlig, kanskje mest M, så bestilte det da:) er den trang over bysten(har litt store bryst, men tynn ellers).....:S

Skrevet

en ting til: er den såpass lang at rumpa ikke vises?:P

Skrevet

Jeg er også tynn, med store pupper- og den satt som et skudd. Ikke trang i det heletatt, men den ga ei fin kløft ;-)

Og ja, den skjuler rumpa! Ellers hadde jeg ikke brukt den ;-) Men er kanskje ikke så alt for lurt å bøye seg noe særlig langt fram, for daa kanskje rumpa kommer fram :-)

Skrevet

hehe okei, takk for svar;) hvilket "blod" brukte du til å grise til kjolen?og går det av i vask?:)

Skrevet

Kjøpte blod på nille tror jeg, men de selger vel også i de fleste lekebutikker. Og det går IKKE av i vask :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...