ballerinaen_ Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Landlord, coop, lidl og firstprice sine... Er det noen her med erfaring?` Og finnes disse bleiene i nyfødt str? Har brukt Libero sine, men han bare tisser dem ut. Hver natt er han kliss våt, og med Pampers sine blir han sår :-/
sillyfilly og Olivia Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Vi har prøvd Landlord, disse var tykke så hun tisset seg ikke ut, men hun var konstant sår når vi brukte de bleiene. Euroshopper sine er jeg faktisk kjempe fornøyd med. Fin tykkelse, myke, fin passform og holder på tisset.
jippijegharfødt Skrevet 6. oktober 2011 #3 Skrevet 6. oktober 2011 Har prøvd flere av billigbleiene. Landlord syns jeg er for stive. Coop sine er greie, men liker First Price best hvis jeg skal velge. Har ikke tisset gjennom med noen av dem selv om bleia han vært tung som en murstein om morgenen. Jeg har ikke sett noen av merkene i nyfødtstørrelse.
Lemonia Skrevet 6. oktober 2011 #4 Skrevet 6. oktober 2011 Vi har prøvd et par av billigbleiene, husker ikke hvilke men i allefall Coop sine og så ett merke til. Jeg likte dem ikke. Har aldri opplevd lekkasje med dem (men det har vi heller ikke med Pampers eller Libero), men de er alle så stive og harde og virker ikke behagelige. Coop sine går jo langt oppover magen/ryggen, ser ikke noe behagelig ut. Uansett er det vel ikke verre enn at du prøver selv og ser hva du synes.
Jojo x3 Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 Opplevd det samme som deg. Vi bruker coop sine og da er han tørr. Er litt stivere enn de andre, men ikke noe godt å tisse gjennom på natta heller så da blir det coop.
Gjest Ingen skal få! Skrevet 6. oktober 2011 #6 Skrevet 6. oktober 2011 Vi bruker mumibleiene, de er up&go og vi er veldig fornøyd. I barnehagen bruker de landlord sine og de er aldri såre
ballerinaen_ Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2011 Ser det er litt forskjellige erfaringer, så da er det bare handle inn bleier og prøve seg frem Takk for svar, jenter
sjøsamen Skrevet 6. oktober 2011 #8 Skrevet 6. oktober 2011 vi brukte pampers til han var ca 5 mnd, etter det byttet vi til Landlord, og det er de vi helt klart er mest fornøyd med! Synes det var vanskelig å finne bleier vi var helt fornøyd med da han var veldig liten... var lettere da han ble litt større
ballerinaen_ Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2011 Ja, jeg tenker også at det sikkert blir lettere når han blir større. Er liksom ikke så lett å finne den riktige passformen når han bare var 2500 g da han ble født
mammatetogansketette:)) Skrevet 6. oktober 2011 #10 Skrevet 6. oktober 2011 Dere må nesten prøve dere frem litt selv... vi brukte pampers da de var nyfødt og en stund fremover. Prøvde libero, men gutten tisset gjennom de- ble i alle fall vår på nettene. Landlord tissa han gjennom både natt og dag, kasta nesten hele pakken...Prøvde libero senere også (rundt ett årsalder) men da lukta han enormt tiss... Brukte coop en stund på gutten men på jenta gikk vi etter pampers rett over på fhirst price, er den vi har brukt mest OG er mest fornøyd med. Har prøvd up & go men er ikke bedre fornøyd med den- syns ikke det er verd å betale så mye mere for, så bruker fhirst price, ingen såre stumper her:) Men altså.. barn er forskjellig - også foreldre, får bare prøve seg frem:)))
Heada Skrevet 6. oktober 2011 #11 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg foretrekker Coop sine. Det er kun de jeg bruker om natta på ungen. Veldig fornøyd. Blir ikke sår. Landlord går også. De er som nummer to i min bok. First price går også bra. Men den har jeg ikke brukt så mye siden jeg foretrekker de to første. Pampers og Libero kan jeg bruke på dagen fordi de blir så fort full.
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 6. oktober 2011 #12 Skrevet 6. oktober 2011 Hvor finner jeg first price bleiene? Kunne tenkt meg å prøvd de også.. :-) Bruker Landlord og Coop sine og er fornøyd med de, men er enig i at de blir litt stive. Men uansett det eneste som duger på natta her i huset.
TøffiTrynet☠ Skrevet 6. oktober 2011 #13 Skrevet 6. oktober 2011 First Price finner du bl.a på Kiwi og Meny.
3 er nok! Skrevet 6. oktober 2011 #14 Skrevet 6. oktober 2011 Har veldig god erfaring med landlord sine, men kan virkelig ikke bruke First Price sine da de lekker fryktelig.
Lessismore Skrevet 7. oktober 2011 #15 Skrevet 7. oktober 2011 Vi bruker first price sine. Syns disse er bedre enn libero og pampers. Pampers stinker tiss, og med libero fikk snuppa bleieutslett gjentatte ganger. Så for oss funker first price best.
togutter-08og10 Skrevet 7. oktober 2011 #16 Skrevet 7. oktober 2011 Såmange meninger. Vi har prøvd alle billigbleiene og bruker mest first price og coop. Fordelen med coop er at de har str helt opp til 30 kg. First price har også trusebleier. De har vi brukt mye. De eneste bleiene vi ikke har likt er euroshopper sine. First price selges hos Kiwi, meny, ultra, spar og bunnpris hvertfall. Coop er vel de som har minst str. Litt morsomme i str er de også synes gutten vår på tre. gås, gris, ku og elefant er de merket med etter str. Da er det lett for han å hente en bleie til broren (gris) og ku til seg selv, hi hi.
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 7. oktober 2011 #17 Skrevet 7. oktober 2011 Har prøvd Landlord sine, men syns disse ble for tykke og stive. Bruker First price til minsten nå, og er førnøyde med dem Tror de starter på 7 kg....
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 7. oktober 2011 #18 Skrevet 7. oktober 2011 Har brukt coop og landlord (de starter på størrelse 3). Veldig fornøyd, stort pluss at de er svanemerket også. Foretrekker at de er litt stive, synes pampers blir for "labne" libero lukter piss, men de er ikke billigbleier da. first price var ikke noe særlig. Har brukt noen mummitruser, men de blir for store til mine unger, den minste størrelsen har jeg ikke funnet i norske dagligvarebutikker.
Kine med to Skrevet 8. oktober 2011 #19 Skrevet 8. oktober 2011 Vil bare skyte inn et tips om tøybleier blant alle andre svar her ;-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. oktober 2011 #20 Skrevet 8. oktober 2011 Coop sine er helt supre, og jeg synes ikke de er spesielt stive heller- som en mellomting mellom pampers og libero vil jeg si
prysseluskan Skrevet 9. oktober 2011 #21 Skrevet 9. oktober 2011 I barnehagen blir vi anbefalt å bruke bleier fra coop siden de (visstnok) er mest miljøvennlige, om en ser bort fra tøybleier selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå