Gå til innhold

Alle dere som mener at man skal vaksinere i solidaritet..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere som er voksne, har dere re-vaksinert dere? IKKE? Jammen så flott da!

Vaksinene varer ikke evig skjønner dere. Så dere går rundt som tikkende bomber for de få stakkars syke barna.. Det hadde dere ikke tenkt på, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er rart hvordan Staten kan få en hel befolkning til å bli så hjernedøde at de ikke klarer å komme på dette enkle poenget... men det skyldes kanskje barnevaksinene at vi er blitt sånn (fnis).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere som er redde for at et uvaksinert barn går i samme barnehage som ditt barn, tenk på alle de ansatte som ikke er vaksinert eller re-vaksinert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi føler at det holder med alle de trådene vi har svart på før???

Du får klikke deg tilbake på gamle innlegg om du ikke husker svarene våre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ingen hysterisk "vaksineforkjemper", men selvsagt har jeg revaksinert meg!

Og så er det faktisk en stor forskjell på barn og ungdom som er i nær og tett kontakt med hverandre hver eneste dag og som kanskje ikke tar hygieneregler på samme alvor som vi voksne forhåpentligvis gjør.

 

Det er også slik at en voksen kropp ofte har større forutsetninger for å bekjempe ting og tang enn en barnekropp. Det er jo derfor en del matvarer ikke er anbefalt i småbarnsalder osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hvordan det er med deg jeg HI, men selv om du opplever at voksne er tikkende bomber for syke barn så vet jeg med meg selv at jeg sitter ikke og putter andres ting i munnen, jeg låner ikke smokken eller koppen til andre... og jeg vet hvorfor håndhygiene er viktig... og jeg vet at jeg ikke skal spise sand, eller spise på brødskiva til naboen...

 

Men min 1 åring vet faktisk ikke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytter ikke, hadde det vært så enkelt så hadde vi feks. kun vaksinert barna mot svineinfluensa. For i følge deg så smitter ikke vi voksne hverandre. Sannheten er at det burde vært et vaksineprogramm også for voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil. Barn tåler feber mye bedre enn voksne, barn tåler vannkopper mye bedre enn voksne, barn blir mye fortere frisk av influensa enn voksne, osv.

En del matvarer.. Ja du mener kunstisøtning som er gift? Som f.eks aspartam. Det burde ikke noen ha i seg... det er bevist skadelig på hjernen. Også hos voksne, men så klart, værre fordi som har hjernen under utvikling.

De som hadde en influensa (husker ikke navnet) på 1930-50 tallet, var imune mot svineinfluensaen. Så er det ikke da greit at vi danner antistoff på normalt måte, når det sannsynligvis kommer noe enda værre, senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...