Gå til innhold

Noen som har lagt eplemuffins?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestevenninna mi laget det til meg i forrige uke. Hun hadde bare kjøpt toro muffinspose og skrelt og delt epler i båter som hun eltet i sukker og kanel. Båtene puttet hun opp i muffinsene før steking.

 

De var kjempe gode, og smaker som eplekaker. Men eplebitene avgir væske under steking, så litt av deigen var litt bløtt.

 

Lurer på om noen har gjort dette før og som vet om det går an å unngå at muffinsene blir for bløte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det på en annen måte.

Lagde eplekake av det ved å helle det over eplebåter som lå i kakeformen. Ja og hadde kanel i da.

Det ble ikke bløtt.

Skrevet

Det prøver jeg når jeg skal lage det. Syns dette var en utrolig smart måte å lage mini eplekaker. Vi spiste det med is. Kjempe godt.

Skrevet

Du redusere bare en anelse væske i røra. Jeg tilsetter også rosiner. Supermuffins!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...