Gå til innhold

Hvorfor er dere oppe så sent?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er oppe så sent, fordi det er en grøsser på tv3 som jeg vil se. Kl. 00.30. Har fri i morgen, og barnet mitt skal ikke på sfo. Så får sove litt lenge i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg er en avhengig av Anonymforumet.

Skrevet

Hehe, anonymforum er en fin tidsfordriv til filmen begynner :)

 

HI

Skrevet

Venter på samboern min som er ute på sjøen på jobb, kommer til byen om en halvtime, og blir bare en times tid før han må dra igjen :( Har fri i morgen, men er supertrøtt etter tidligvakt i dag. Men det blir nok verdt det :D

Skrevet

2330 er ikke spes sent da...

Skrevet

Fordi pc'en sto på og da måtte jeg innom bim... Også fikk jeg positiv graviditetstest i dag, veldig uventet siden jeg ikke har symptomer i det hele tatt. Ikke brukt prevensjon, så det er jo planlagt på et vis. Bare det at det nettopp har ordnet seg med jobb for meg...og jeg får såååå dårlig samvittighet ovenfor arbeidsgiver når jeg skal begynne å styre med permisjon og kanskje sykemeldinger. Så jeg tenker for mye i dag... får ikke sove da uansett.

 

Kanskje jeg også skal se den filmen... :)

Skrevet

Sent nok hvis man har vært våken siden kl. 6.

 

Men jeg er oppe så sent, fordi jeg er sykmeldt, jenta mi er hos pappaen sin, så har barnefri noen dager. Er et B-menneske, så liker å være oppe sent når jeg kan og sove leeenge i morgen.

Skrevet

Fordi vesla på 6 uker er våken, og kjenner jeg henne rett så har hun tenkt til å være våken noen timer nå.

Sykt trøtt, men her er det en annen sjef som bestemmer når jeg skal få sove.

Skrevet

Gratulerer med graviditeten, og håper at alt går bra.

 

Filmen heter Urban legends 3- bloody Mary. Har du sett filmen?

 

HI

 

 

Skrevet

Takk, har nok ikke helt gått opp for meg enda. Mista for 5 mnd siden, så veldig glad for at det har klaffa igjen:)

 

Ikke sett den, men sett den første av de filmene... Men husker den ikke helt. Tja, må kanskje få sett den:) Blir vel livredd her jeg sitter alene :D

Skrevet

Jeg elsker å se på grøsser helt alene, elsker mer å se den med andre. Problemet er fantasien som setter meg på prøve :/

 

Blitt husredd pga det tror jeg :P

 

hehe.

Skrevet

Jeg har også ei lita på 5 uker som bestemmer når jeg får ta kvelden. Tror hun har sovna nå, så håper jeg kan få lagt meg også. Må jo opp og mate et par ganger i natt og så er det full rulle med storebror klokka 7 i morra tidlig. Zzzzzz, god natt!

Skrevet

Så veldig mye på sånt før, men blitt dårlig de siste årene... Mannen min mener jeg blir tullete og bare skremmer meg selv opp av å se sånne filmer ... Og det er jo sant, men litt gøy det også da ;D

 

Skrevet

Fordi mannen er i dusjen, og vi skal hoppe i køya og lage barn nå !! :))

Skrevet

Tjenestegjør som selskapsdame for min sønn på 24 dager som liker å være oppe sent, ikke så veldig trøtt for jeg sov når han sov i ettermidag

Skrevet

vil ha litt alenetid siden knetta er kranglete (tror der er tenner på vei her i gården)

 

hmmm film på tve 3? vips blir det sendt for meg og hehe

Skrevet

jeg retter prøver og spiser ostepop;)

Skrevet

Fordi jeg har sovet 4 timer på dagen, og nå er jeg lys våken! Har termin i dag, så sover når jeg måtte føle for det. Kjæresten kommer hjem om noen timer fra jobb også så da skal jeg få han til å stikke innom delideluca og kjøpe sjokkis til meg <3, har vært super sunn og bare spist grønnsakssuppe den siste uka, så nå er jeg drittlei.. hehe

 

 

Håper jeg føder snart!!!!! :)

Skrevet

Jeg er høygravid, fødeklar og får f*** ikke sove!!! Blir gal snart :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...