Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Lånet til Island, Hellas og Italia. Give it to me! Pest Kolera Hemoirider (skrives det sånn?) Skabb Gonore Hodelus Flatlus Psoriasis Rabies 500 piskeslag.. Og MYE mer! Tja.. Gjør hva som helst for å bli kvitt han.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Da er det vel bare å dra, trenger ikke bytte mot noe slikt for å bli kvitt han vel.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Bytter du mann mot mann? Så skal vi se hvem av oss som ringer den andre først, og trygler om å få igjen sin Bare litt sliten av han om dagen..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Du hadde aldri ville hatt min. Lover!! Hi
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 *Ler* Hva har skjedd? Må være ille siden du heller vil ha skabb
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #6 Skrevet 6. oktober 2011 Skjedd? Vel, for 37 år, 2 måneder ,12 dager og 5 timer siden ble han desverre født. Da begynte elendigheten. Jeg har heldigvis ikke vært forpaktet med mannen så lenge!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #7 Skrevet 6. oktober 2011 Høres ut som om det er på tide at han skjerper seg Vet han at han står i fare for å bli solgt eller, hehe?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #8 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg mener bestemt at det bør være angrefrist på enkelte mannfolk. Forlenget angrefrist, ettersom det ofte tar litt tid før man oppdager produksjonsfeil! ;-) Det skulle bare vært et sted man kunne sende dem på reparasjon...!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #9 Skrevet 6. oktober 2011 Vi blir jo nyskjerrige på hva som har utløst annonseringen? jeg mener, vi kan vel alle ønske oss en "byttebod" en gang i blant. Eller en returstasjon....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå