Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Huff, skal egentlig på ferie, men er dønn sliten. (Har aldri vært så sliten før). Har dårlig erfaring med å reise når jeg er sliten. Ender alltid opp med å bli syk. Dumt det der at immunforsvaret svekkes når man er sliten, og når man da reiser og møter allskens uvante basselusker så slår de rot! Hva gjør dere i sånne situasjoner? Utsetter ferien til dere er litt mer opplagte og kan ha litt mer glede av ferien, og slippe å ende opp syk... ? Jeg kjenner jeg ikke har så veldig lyst til å reise nå.... men er samtidig litt forpliktet siden jeg skal reise med en annen. Kan jeg si at jeg ikke orker?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg hadde i alle fall blitt alvorlig skuffet og sur om du hadde trekt deg når jeg skulle ha reist på tur med deg..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 har allerede sagt i fra om at jeg kanskje ikke drar, og bedt vedkommende tenke ut en backup-mulighet...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Er det farlig å reise om man er kjempesliten? Ikke bare litt sliten, men enormt sliten?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #5 Skrevet 6. oktober 2011 Kjære deg, orker du ikke så orker du ikke. Er venninnen din en god venn så forstår hun det. Slapp av og reis senere du
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #6 Skrevet 6. oktober 2011 Hvor lenge er det til du drar? Har du noen mulighet til å ta noen innsovningstabletter, se om du har vitaminmangel, slike ting? Du kan jo booste deg selv litt slik at det er trygt å reise?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå