Gå til innhold

Tror jeg snart må kutte ut og se hotel cæsar for blir så jævla forbanna på Cathrine Hove:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Verste er at jeg hadde gjerne kunne smelt kjerringa ned om jeg traff på henne i forbindelse med hennes sivile jobb som er sykepleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også!!! Huff, tåler ikke det trynet. Hun er ikke så snill mot seg selv når hun spiller drittkjerring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg så til og se reaksjonen til Pelle når han finner ut at det er hans barn som kommer til verden og ikke Arnfinn lykke sitt, da tenker jeg Cathrine har lagt gullegget!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig så enig. Når ska hu kjærringa få litt motgang da?? Syns det var skikkelig morro den gangen hun klikka i lobbyen og de måtte bære henne ut :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er veldig spent på hvordan de skal avsløre det.

Kan ikke akkurat fotoshoppe litt og plassere en foryngret ansikt fra Pelle på babyen.

Hvordan skal de fikse det tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hun er s? Det var jo sakt at bare en av de to gravide skulle fortsette. Kan hende ML skal ut da. Ikke godt å si det der. Håper uansett for happy ending for Pelle. Han bør ta ungen og bosette seg hos Svein og Vilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Ja det må da vel være lov å diskutere? Det er da deilig å kunne snakke om noe som ikke har med bleier, unger, menn ,penger, rydding, osv osv..... Ja denne Hvoe damen er til å bli syk av. Tror dere det er henne som står bak Junis unge venn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at når HI har lyst å slå ned en skuespiller på gata (selv om hun sikkert overdrev og søkte) så tenker jeg på alle de menneskene som ikke klarer å skille virkelighet og f.eks tv-serie.

Jeg kjenner Kim Kolstad (Jens August) privat og herregud så mange rare episoder han har vært utsatt for siden serien startet. Skjelt ut på gata av vilt fremmede fordi han har så mange damer, dårlig oppførsel, dårlig pappa etc...heheheheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er hun som har kjøpt og betalt "Lasse" til å bli kjæreste med Juni. Han heter egentlig Henrik i HC....og han klarte lure henne for 230 000 kr.

Jeg ble også forbanna på Cathrine i går!! Hun er så slu og utspekulert at jeg håper det skjer noe med henne snart som gjør at hun mister all integritet og makt på hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kontonr juni fikk var til noen som det da skal se ut til at hun har bestukket? Katrine prøver jo å ødelegge for firmaet og familien, og ikke bare for juni privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt en plass at fødselen til Cathrine blir dramatisk og at hun svever mellom liv og død og at Pelle får vite at det er hans barn og tar seg av den lille gutten som blir født. Arnfinn Lykke og Cathrine skiller lag som følge av denne situasjonen, om dette stemmer gjenstår jo og se!!:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til 0744

 

Er du helt hjernedød eller?

 

Selvom HI sier at hun har lyst til å slå ned Catrine Hove, så tviler jeg på at HI gjør det. Det er bare noe man sier, men mener ikke med det. Tviler på at HI lever i en fantasiverden liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger virkelig ikke komme med kommentarer som "er du helt hjernedød eller". Det er slike kommentarer som ødelegger miljøet her inne.

 

Og hvis du leser tråden til 07:44, så ser du at hun skriver at hun tenker på alle de som ikke klarer å skille mellom virkelighet og tv. Hun skriver også i parentes, at hun ikke tror HI ville gjort det. Men det er ikke til å komme bort fra at mange utrolig nok skjeller ut skuespillere.

 

Vet ikke hva hun som spiller Cathrine heter. Men dyktig er hun hvertfall :) Hun klarer å provosere, og hun spiller rollen sin troverdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er gamle nok til å huske Borgen Skole som gikk i Midt i Smørøyet på lørdager? Der spilte hun ei jente som het Anette oghun var også bitch :D HUsker en gang det var boen som skulle sette henne på plass og tok lim på stolen hennes, og hun ble selvsagt sittende fast. Husker hun gikk rundt i korridoren på rød snekkerbukse og stolen limt fast til rompa.. hehe

 

http://www.youtube.com/watch?v=Wh1s907b7fA

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er faktsik helt fantastisk hyggelig in real life! :-) Ei ekte og omsorgsfull frøken. Og de fleste skuespillere sier jo at det er gøy å spille motsetninger av seg selv, for det er jo litt av en utfordring- og litt godt å komme ut av skallet en gang i blandt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker Borgen skole godt, men viste ikke at Catrine Hove hadde spilt i den serien...Husker at jeg var keen på han som spilte kjæresten til Betty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, det var det han het ja. Hadde lett for å falle for blonde gutter på den tiden.. hilsen hun som fulgte med Borgen skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg digga også kjæresten til Betty. Åsså skulle jeg ønske at jeg også het Betty, for det navnet var bare sååååååå fint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catrine Hove spilte ikke i Borgen skole. Det var det Marianne Westby som gjorde. Catrine Hove er en karakter i Hotel Cæsar. Hun finnes ikke på "årntli".

 

Måtte bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...