Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Er 37 uker og slimproppen har gått. I kveld har jeg hatt småvondt i magen som man har når man får diare og på do nå kom det tjukt hvitt slim Hva skjer? (Unnskyld detaljer)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Kan være det er fødsel på gang :-) Er du usikker så ring føden!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Det kommer ikke blod eller noe sånt så da gidder jeg ikke ringe Jeg har hatt smårier de siste dagene. Var også på sjekk på sykehuset idag og da hadde jeg sånn belte på magen og det var klart og tydelig aktivitet i livmora også
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Oooooo spennende! Kanskje fødsel på gang? ;D Lykke til da!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 kanskje babyen kommer nå, men det kan også gå litt tid fra slimproppen går til fødsel starter. Hos meg gikk den cirka 4 uker før babyen ble født.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #6 Skrevet 5. oktober 2011 Jordmor har sagt babyen kan komme når som helst for jeg har 3 cm åpning. Tok 4 dager fra 1 cm til 3 cm og ho ligger klar + at jeg har hatt smårier de siste dagene. Kanskje jeg blir mamma i natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå