Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg får ikke til å spise før klokke 12 uansett hva jeg prøver.. og imorgen har jeg noen viktige møter, og uansett om jeg ikke får i meg mat før kl 12, så bråker magen... Flaaut!!! What to do??
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Går det an med litt suppe eller noe milkshake? Smoothie? Kan du spise litt bomull for å dempe rumlingen? :-)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Haha, signerer første anonym. Spis bomull! Hvis det er så flaut så klarer du nok å presse i deg en halv banan eller noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Haha, kan forsøke men redd det kommer opp igjen...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 Litt for seint i forhold til i morgen dette, men du må rett og slett begynne å venne deg til å spise frokost. Det er direkte usunt å gå halve dagen før man spiser. Start opp med bittelitt og noe du synes er godt, så venner kroppen din seg til å få frokost og snart er det en vane. Til i morgen: En smoothie? En drikkeyoghurt? En frukt? En neve rosiner?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #6 Skrevet 5. oktober 2011 hva med et glass juice?? Kanskje et tørt knekkebrød??
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #7 Skrevet 5. oktober 2011 Vel, har bare blitt slik at jeg går til klokken 12 uten mat, etter jeg kom ut av en ond sirkel i 2009, med forhold til mat. Spiser altså klokken 12. Og engang etter kl 15. Og slik er det.. Takk for tips alle sammen! Får prøve enten en yoghurt eller knekkebrød!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #8 Skrevet 5. oktober 2011 Stå opp 2 timer tidligere enn du vanligvis ville gjort. Start morgenen med en hard løpe/gåtur på 1-2 timer. Ta en dusj og så er du nok klar for å spise litt. I tillegg får treningen vanligvis fart på magen slik at du også får minde romling utover dagen. Siden er det nok smart å lære seg til å spise frokost om morgenen. Det er en vane og vilje-sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå