Gå til innhold

Noen andre som måtte ta KS sist svangerskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grunnet seteleie og innvendige mål ble detKS på meg sist (2 år siden). Nå lurer jeg litt på om noen har erfaringer med svangerskap etter KS, er det noe som er annerledes . eller oppleves som annerledes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt spørsmål.. Men kanskje man skulle spurt på 2. eller 3. trimester?

Jeg måtte ta hasteKS med min første, og venter nå nummer to. Men kan ikke si om noe er annerledes i forhold til det. Ingen svangerskap er jo lik, og denne gangen har jeg ingen symptomer på graviditeten, men det har nok sikkert ingenting med KS å gjøre.. :)

Skrevet

Hei:)

Titter innom fra fra 2.trimester:)

Jeg hadde hasteks med forrigemann... En helt ok opplevelse,men håper på vaginal fødsel denne gang.

Har til tider merket en del strekksmerter i arrvevet i magen. Det er veldig ubehagelig. Forhåpentligvis slipper jeg unna veldig mye mer. Er 15+1 nå.

Blir spennende å se framover om jeg vil ham er plager pga dette.

Skrevet

Hm jeg lurer på litt det samme.Men det har vel ikke så alt for mye å si med neste svangerskap tror jeg? Tok hastekeisersnitt jeg også og var veldig fornøyd.Har ingen ønsker om å føde vaginalt denne gangen etter forrige 40 t marerittet..

Skrevet

Ja det var dette med strekksmerter jeg lurte på. Får bare vente og se, og spørre de som har kommet litt lenger :)

Skrevet

er 31+5 i dag men SF målet mitt tilsvarer vel ca 37 uker (hjelp) ikke merket noenting i arret, men vet at mange gjør det i form av stikkinger o.l.. Utover det er det ingenting spesielt hverken med oppfølging eller ubehag så jeg har merket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...