Gå til innhold

Da var gutten min kommet.


B.Wiig

Anbefalte innlegg

På søndag 03 oktober kom Ole Marcelius til verden. Han kom som en stjerne kikkert, og sykehuset hadde ikke tid til å gi meg spinal eller epedural. Så etter 13 timer og 26 sting var han endelig her. Han var 4360g og 54cm. Nesten dobbel så stor som mine to jenter. Kom hjem i dag. Så nå ligger han i vogga å sover. Litt kjedelig at han sover hele dagen og ingenting om natten. Håper det snart endrer seg. Må til sykehuset igjen i morgen for å skjekke bi lyd i hjertet. Der må jeg selfølgelig være kl 0800. Og det medfører at jeg er nødt til å kjøre hjemme i fra kl 0600 pga. kø. Skulle vert mulig å få endret det tidspunktet, men det går jo selvfølgelig ikke. Ønsker dere andre lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med gutten :D

Må bare få spørre: 26 STING?? Hvordan klarer du å bevege deg nå? Store smerter?

(Nyskjerrig førstegangs) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye og håper nattesøvnen kommer seg fort :)

Håper også at sykehus-besøket gikk strålende i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går . Ikke så veldig behagelig å sitte de første dagene. Heller ikke å le. Men det gror fort håper jeg. Det verste med såret er å holde det rent og å gå på toalettet er heller ikke noe kjekt. Men mye bedre enn keisersnitt sting spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, ja det hørtes ikke så godt ut. Men som du sier, det gror nok fort :) Masse lykke til videre, kose dere fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...