Gå til innhold

Vintersko til barn som enda ikke kan gå.. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten tass på 1 år som ikke går enda. Han reiser seg opp og kan gå noe skritt sidelengs når han holder seg langs bordkant osv.. Jeg tipper han går innen to mnd.

Så hvilke vintersko skal han ha i bhg? Noen som har tips.. Hva brukte deres små i bhg på den alderen?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigste når de er så små, er at skoene er varme.

Barna sitter mye i ro på bakken, og blir fort kalde av det. De klarer heller ikke si fra selv når de fryser. Når de begynner å gråte av kulde er det for sent, da er de allerede nesten stivfrosne på fingre/tær.

Foreldre & Barn hadde en stor test av vintersko i siste nummer. Ecco Snowrush kom på førsteplass og Viking Bluster på andre.

Disse modellene starter på størrelse 27-28, men både Ecco og Viking er generelt trygge valg, også i andre skomodeller.

Vi har alltid kjøpt Ecco til våre små, og er veldig fornøyde med kvaliteten.

Skrevet

Min lille gutt bruker jo sikkert str 20-22 i sko... Må bli sånne sokkesko da? Føler ikke de er varme nok..

Skrevet

Vanlige, gode, varme vintersko med grov gummisåle (så han ikke sklir så lett) og borrelås foran (lett å ta av og på).

Skrevet

Stonz er veldig bra!! Alle jeg kjenner som har prød de er veldig fornøyde, og de er veldig varme! =)

Skrevet

Pony extrem :D Vår sønn har brukt det i 3 omganger nå, og han har aldri vært kald på føttene :D Bruker en vanlig janus sokk i ull under og det holder lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...