2 Mini oss Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Det kommer og går stikkende smerter/menssmerter nå. Men jeg vet ikke om det er småen som vrir på seg og treffer nerver, eller om det faktisk er rier! Er sånn ca 1min mellom hver gang, og smerten varer i ca 10-20sek av gangen....hmmmmmm...er helt overlevbare, men jeg lengter jo nesten etter at smertene skal begynne da, for er SÅ klar for lillegutt nå
lykkeli1979 Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 hm.vanskelig å si...jeg hadde også rier som jeg trodde var kynnere i starten....men ett minutt mellom hver? det var jo ganske hyppig.....men for å si det sånn: du kjenner når det er rier.... da er du ikke i tvil...det kan jo være begynnende rier du har fått? begynte ikke å bruke rietelleren før jeg var sikker på at det var rier jeg. da får du virkelig bruk for telleren. du får fortelle hvordan det går da;-) lykke til!!!
2 Mini oss Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2011 Etter å ha sitti med "rier" et par timer, stoppet det helt opp desverre Men når jeg våknet idag kom det råmelk ut av puppene, og jeg hadde enda mer vondt i halebeinet, så noe fremgang er det ihvertfall Utrolig at man gleder seg sånn over de smertene man får om dagen... Nå er jeg ihvertfall helt klar for fødsel, fikk lagt frem resten til bagen og rydda huset itilefelle vi må ringe barnevakten på natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå