Gå til innhold

Hvilken plastisk operasjon har du tatt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Øvre øyelokk + fettsuging på hoftene. Kr 25 000

Full bukplastikk og sying av magemuskler. Fikk det dekket, så gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg la inn silikon i brystene, det var veldig vondt og det var ubehagelig de åra jeg hadde det, betalte 25.000 tror jeg det var. Nå er jeg heldig vis kvitt det og er endelig fornøyd med brystene mine.

 

Etter fødsel skal jeg ha full mageplastikk, det vil jeg nok få dekket, så det blir gratis. Om det gjør vondt eller ikke spiller ingen rolle. Det eneste jeg aldir skal gjøre igjen er å legge inn noe noe plass (utenom at det blir helt nødvendig pga skade eller noe da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke veldig vondt. Var verst med kvalmen og uroligheten i kroppen etter narkosen. Den var grusom!

 

Hilsen meg med nye pupper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bukplastikk, var vondt ja, spesielt de første par døgnene. Kostet noen å tredve tusen, husker ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke annet enn at jeg fikk sydd en minimal rift i underlivet etter fødselen, jeg som alle andre. Bare at i mitt tilfelle ble det påpekt at syersken trengte å øve seg, mer enn jeg trengte å bli sydd, så da ble det gjort ekstra pent og forsiktig. hehe Kosmetisk korrigering altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silikon 23 000

Fettsuging av mage og flanker 15 000

 

Vondt? Igrunn ikke.

Silikon sprengte det litt men gikk på skolen dagen etter.

 

Fettsuging: var ømt og litt vondt dagen etter (ikke så jeg trengte smertestillende)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystreduksjon. Ikke spesielt vondt, bare litt ømt. Det verste var infeksjon i såret etterpå. Var jo ca 300 sting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labiareduksjon (indre kjønnslepper) 11-12 tusen

Laseroperasjon av nærsynthet 24-25 tusen

 

Veldig fornøyd og glad for at jeg har gjort begge deler.

 

Hvorfor må noen ta bukplastikk etter fødsel?

Hilsen redd for at magen ikke skal bli flat igjen nå andre gangen. Er jo litt eldre vettu.

Øker sannsynligheten om man legger på seg mye? Sist gang gikk jeg opp 7 kilo, nå forsøker jeg å gå opp mere for å ha mere energi etter barnet er komt. Men vil jo ikke risikere løs-hud heller. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22:10: Jeg må ta bukplastikk etter fødselen fordi jeg fikk ett heng av magehud som henger nedenfor skrittet. Jeg er gravid igjen nå, så det blir ikke før minste er ca. året da og hvis jeg er sikker på at jeg ikke vil ha flere barn.

 

Tror ikke at du skal bekymre deg, hos de fleste går huden greit tilbake, så ikke ta sorgene på forskudd :)

 

Hilsen 21:10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystreduksjon på statens regning. Gjorde dritvondt fordi jeg fikk infeksjoner og måtte under kniven en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brystløft og minimale implantater under brystmuskelen. Etter tre graviditeter og påfølgende amming, følte jeg at det var på sin plass. Jeg har alltid vært en 75 D, og det var jeg definitivt ikke etter tre barn... Men nå er jeg strålende fornøyd!

 

Det kostet 40.000 (25.000 for brystløft og 15.000 for implantatene), og det var ikke vondt. Tok overhodet ikke smertestillende. Og om det så hadde vært grisevondt hadde det fortsatt vært verdt det! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor bukplastill (omvendt T-snitt)

Brystløft.

 

Begge fikke jeg dekket. Var ikke spesielt vondt. Bukplastikken var værst pga at jeg måtte gå krokbøyd så lenge at jeg fikk problemer med ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyelokk operasjon. Kostet meg 350 kr (?) hvis jeg ikke husker feil. Ble sykmeldt i 1 uke, selv om det ikke var nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...