Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 nei og nei. jeg var ikke lubben før jeg ble 8-9år. er i dag veldig slank.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg var en ordentlig bolle til jeg ble 3 år. Så løp jeg det av meg. Samme med småtrollene her i huset:)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Var var lubben som barn og er like lubben idag. Datteren min er for liten til at jeg kan vurdere sånt enda, men jeg skal virkelig gjøre alt jeg kan for at hun skal få en sunn kropp!! Vekten min har påvirket livet mitt VELDIG (mye mobbing og selvhat)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg var lubben, eller egentlig direkte feit, fra jeg var nyfødt og til jeg var ca 1 1/2 år. Da fosvant det og jeg har vært normalvektig siden. Begge barna mine ser ut til å reagere likt.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #6 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg ble overforet av en mor som trodde jeg var sulten hver gang jeg gren eller sutret. Så jeg var tjukk når jeg var baby, løp det av meg fra ca. 3år. Mitt barn er veldig liten, lang, slank og veldig aktiv. Regner jo med at jeg hadde vært slik om jeg hadde hatt et normalt kosthold som baby.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #7 Skrevet 5. oktober 2011 21.05 Tror HI mente noe annet enn som baby opp til 1,5 år.....hvem er ikke lubne da?? Jeg var lubben, overvektig hele oppveksten. Men, mine 3 barn er slanke og sunne. Det er bevisst, vi lever et aktiv liv, mye på tur i skogen, lekeplassen og fritidsaktivieter. Spiser sunt og variert, var helt nazi på søtsaker, kjeks og godteri da barna var små. De har fått et veldig naturlig forhold til søtsaker osv. Spiser litt på lørdager og bursdager/høytider, men har aldri fråtset slik jeg gjorde som barn. Kan si meg veldig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå