Gå til innhold

Hvilke farger har dere og hva fikk barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så spent på fargene til babyen.

vi har begge blå øyne, men han er mellomblond og blir fort brun. Jeg har rødt hår og fregner.

hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg brune øyner og brunt/rølig hår

far grå/grønn/blå (skifter farge!) øyne og mørkt hår (brunt)

Barn 1: blond hår og grå/blå øyne

Barn 2: helt mørkebrunt hår og brune øyne

Skrevet

Samme her HI, med meg og min mann, vi er helt like ;)

Våres jenter er en lys blond, lys i huden og blå øyner.

Den andre er mørk i huden, mellomblond og blå øyner. Ingen fregner på noen av de.

Skrevet

Jeg har brunt hår og grønne øyne, mannen har blondt hår og blå øyne. Eldstemann er også blond og blåøyd. Minstemann er bare 7 mnd, men har så langt lysebrunt hår og blå øyne, men alt kan fremdeles forandre seg.

Skrevet

jeg har også fregner, eldste har litt fregner og rimelig lys i huden:)

minsten er mørkebrun i huden hele året og har ingen fregner:)

hilsen første anonym

Skrevet

Jeg har mørkeblå øyne, mørkebrunt hår og svarte bryn. Faren har brunt hår og blå øyne. Barnet har mørkebrunt hår, blå øyne og svarte bryn og vipper.

Skrevet

20:38, det var godt å høre. Føler meg som et dårlig menneske når jeg ikke vil ha mine farger, spes på en gutt.

det er sikkert flere som tenker det, men slikt skal man vel kanskje ikke si høyt.

Hi

Skrevet

Mannen min er mørk blond og har brune øyne, jeg er lys blond og har grønne øyne.

Barnet vårt er helt lys i håret (foreløpig) og har knallblå øyne med grønne spetter, så han får nok grønne som meg etterhvert.

Skrevet

Jeg har rød/brunt hår,brune øyne og lys hud. Bf har brunt hår,blå/grønne øyne og brunt hår,blir fort brun.

Guttungen har lys brunt hår,brune øyne og en mellom ting i hudtone.

Skrevet

Vi har begge mørkt hår og blågrå øyne. Helt samme farge. Begge ble født med veldig lyst hår, og det har babyen vår også. Helt samme øyenfarge som oss. Vi var litt spente, for det er besteforeldre med sort hår og brune øyne på begge sider. :)

Skrevet

Jeg er kommuneblond og har blå øyne, blek hud, mannen har også blå øyne, men brunt hår og gyllen, god hud. Vår datter har blå øyne, sin fars hud, og så langt ser det ut til at hun har arvet mitt hår. Kanskje ser det ut til at håret mørkner noe.

Veldig glad for at hun har arvet sin fars hud, i alle fall. :-)

Skrevet

Vi er begge mørke og har blå øyne.

Det samme har sønnen vår. :)

Skrevet

Jeg har blå øyne og er mørk blond, mannen har mørkegrønne øyne og mørkebrunt hår.

Barnet har arvet farens farger. Jeg søkte på internett og fant ut at slike øyne kalles "hazel eyes" på engelsk. Vet ikke om det finnes noe ord for den på norsk.

Skrevet

Jeg hadde masse mørkebrunt hår når jeg ble født. Hele livet har det vært pinnerett med mindre jeg krøller det med krølltang;-) Så ut som en fra midtøsten rett og slett:-) Barnefar ble født med blondt krøllete hår og har det fremdeles. Jeg har grønne øyne, bf har knallblå.

Jenta ble født med lite hår, men etterhvert var det ikke vanskelig å se at hun kommer til å få like mye krøller som sin far. Hun har også veldig blå øyne, akkurat som sin far:-) Hun er nydelig! Det mest sjokkerende for meg var å få en så lys baby når jeg selv er så mørk som jeg er...

Skrevet

Jeg har brune øyne og brunt hår. Har en hudfarge som er litt lys, med litt brune toner.

Mannen har kommunegrått hår, og er veldig lys i huden, blå øyne..

Barnet vårt har blå øyne, og lyst blondt hår, lys i huden med varme fargetoner.

Skrevet

Far er blond/kommunefarget, og blir lett brun.

Mor er kommunefarget, tåler solen godt, men bare lysebrun.

Eldste barnet har svart hår, og tåler solen. blir lysebrun.

Yngste er blond og trefarget(kommune, lys og kobber i striper) i håret. Tåler solen godt, og blir gyllen.

Ingen av hårfargene til barna stemmer med oss foreldre, egentlig.

Skrevet

Far: Nesten svart hår og knallblå øyner

Jeg: Kommunefarget hår (men ikke hatt originalfargen min på 15 år) og mørkebrune, nesten svarte øyner.

1 barn: Mørkebrunt hår, med litt kobberskinn i, samme øyner som meg

2.barn: Blondt hår og nøttebrune øyner.

Skrevet

Jeg har mørkebrune øyne og brunt, tjukt hår. Han har lysere brunt og tynnere hår og lysere brune øyne = barn med enda brunere øyne enn oss begge og lyst brunt hår. Tjukt, litt krøller i håret.

Barn to: Jeg har mørkebrune øyne, og brunt, tjukt hår. Han har mørk blond hår, ikke noe fall i det og grønne øyne med bittelitt brunt i = barn med helt lyst, rett hår og mørke brune øyne.

Skrevet

Jeg er blond med lys grønne øyne, lys hud og blir ikke lett brun.

Han har sort hår og mørk grønne øyne, og blir lett brun.

Dattera ble født med masse sort hår og mørk blå øyne. Håret gikk etterhvert over til å bli blondt. Øynene beholdt den mørk blå fargen lenge, og jeg trodde de kom til å forbli sånn. Men når hun var rundt 2 år begynte det å komme gradvis mer grønt i øynene, og nå vil jeg si at de er blågrønne. Hun har litt gyllen hud, og blir veldig lett brun.

Skrevet

Jeg er blond med brune øyne, han har kobberrødt/brunt hår og blå,grå,grønne øyne

Sønnen vår har hvitt hår og brune øyne. Har en lys hud, men blir fort jevn og fin brunfarge med litt sol på kroppen.

Skrevet

Vi er begge lys askeblonde med blå øyne, og det samme er gutten vår. Vi var begge hvite i håret om sommeren som barn, og det samme er gutten.

Vi blir ikke helt mørke ved soloing, men får en fin gyldenbrun farge.

Skrevet

jeg er mørk med nøttebrune øyne, far er blond og blå øyne

De tre barna vi fikk fikk lyst blondt ( hvitt hår) og knallgrønne øyne :)

Alle blir brune når sola titter frem, både jeg og far blir det selv!

Skrevet

Jeg: Blågrønne øyne, blondt hår, lang og lubben..

Han: Brungrønne øyne, mørkblond, middels lang og slank.

Datteren vår: Knallblå øyne, gyldent hår, lang og slank! :)

Skrevet

Jeg er ganske mørk blond, lys i huden, blir fort solbrent og tåler sol veldig dårlig. Har store, blå øyne. Pappaen er fra Filippinene, så han er veldig mørk i huden, svart hår og brune, smale øyne.

Sønnen vår er ganske midt i mellom. Han har store, helt svarte øyne (man ser ikke pupillen, så mørke er de!), brunt hår og deilig lys brun hud - sånn som alle jentene i solstudioet vil ha :-) Og i sola får han farge som sjokolade. Sååå fin!

Skrevet

Jeg er forresten rosa i huden, og blir griserosa i sol, han er mer gylden og blir fort brun.

Anonym 21:53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...