Gå til innhold

Hva jobber dere med? og trives dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør fordi jeg lurer på "hva jeg skal bli når jeg blir stor" ;-)

Er veeeeldig lei av jobben jeg er i nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er maskinarbeider og trives veldig godt! Selv om jeg er sykemeldt akkurat nå.

Skrevet

Sanglærer, sanger og kordirigent :-) Elsker jobben min, men kunne gjerne vært vanlig lærer også :-) Elsker å jobbe med ungdommer og setter pris på lange ferier.

Skrevet

Støttepedagog i bhg. Trives veldig godt, men jeg vil MER :-) Ønsker å utdanne meg til spesialpedagog og jobbe i skolen og etterhvert ppt.

Skrevet

Lærer i småskolen, trives, men vurderer å skifte jobb, sliter litt med alt jeg skulle ha gjort etter kl. 15.30

Skrevet

Frisør- Verdens beste jobb!

Skrevet

SivIng. Trives ikke. kjempestresset hele tiden. eneste plusset er at det er behagelig økonomisk.

Skrevet

Sykepleier, elsker jobben min! :) Skulle bare ønske lønna var bedre....

Skrevet

Ambulansearbeider og elsker jobben min!

Skrevet

Jeg er mokkasinsyerske. Det er så som så.

Skrevet

Jeg er hjemmehjelp og jeg trives med den jobben. Men det er ikke noe jeg vil jobbe med for alltid, eller anbefale andre å jobbe som ;)

Skrevet

Hydro, Opratør trivest med gjengen.

Skrevet

omsorgsarbeider på alders- og sykehjem! Trives kjempegodt, men er i permisjon akk nå! I følge andre er det dårlig betalt, men jeg er storfornøyd! ;)

Skrevet

Saksbehandler, og trives med arbeidsoppgavene (men ikke med arbeidsplassen, men det er praktisk å bli værende på så lenge jeg har små barn og ikke orker å "posisjonere" meg på et nytt sted).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...