Gå til innhold

Hva ønsker dere voksne dere til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ting hver for dere eller sammen?

Ønsker tips til hva vi kan ønske oss sammen også =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har egentlig alt og mer en det vi trenger og har bruk for..

så vi ønsker oss egentlig ikke noe hverken hver for oss eller sammen.. syns det er litt unødvendig at andre skal bruke penger på å "måtte" kjøpe noe til oss voksne når det ikke er behov for det.. har sagt til mange at de heller kan legge litt mer penger i gave til barna og ikke gi til oss :)

men om vi må ha noe så vannkoker, dobbelt vaffeljern, koselige filmer vi kan se sammen, jeg blir glad for billige smykker om jeg absolutt skal ha noe til meg selv (er ikke fan av jålerier til over 100lappen, livredd for å miste det!) mannen ønsker seg dab-radio.. tror jeg...

Skrevet

Vi ønsker oss sykkelvogn til barn.

Har egentlig ikke noen ønsker, for vi har det meste, eller kjøper dte meste selv. Men kan alltids ønske meg en kakespade i hardangerbestikk. :P Kom på det her om dagen at jeg ikke har fått kjøpt meg det enda, og det er jo en grei ting for en kjøpelysten mamma å kjøpe. :P

Skrevet

elektrisk kjøkkenvekt...og snille barn ;)

Skrevet

Er alene, så har kanskej ikke mange tips å gi;-) Men kunne jeg ønsket noe ville jeg ønsket meg gavekort på kjøpesenteret i byen vår.

Skrevet

Symaskin, gulvteppe, spinningsko, gore tex-bukse, ullundertøy, tynne fleeceklær, tredemølle (det får jeg selvsagt ikke, altfor dyrt, men jeg ønsker meg det uansett), gavekort på spa, klær, sko, interiørbutikker.

Skrevet

hunter støvler og kjøkkenmaskin

gidder ikke kjøpe det selv nå og håper jeg får det til jul:)

Skrevet

Noe så kjedelig som gavekort på diverse interiør og møbelbutikker.

Jeg elsker interiør, men er også utrolig kresen på hva jeg vil ha, så det sikreste er å gi meg gavekort.

Ellers ønsker vi oss luft-tette oppbevaringsbokser, salatslynge, bake- og arbeidsboller, kjøkkensleiver,

Gjest Tutt1-2-3!
Skrevet

Ønsker meg ikkeno! Har altfor mye som jeg har! MEN, noen bare MÅ gi gave til voksne også, så da vet jeg at jeg får ny toaster og stekepanne, og det er to ting jeg faktisk trenger! Ellers får vi en gris (død) ca annenhvert år i julegave, og det er genialt! Noen kommer alltid med "skapfyll", og det setter jeg ikke pris på...

Har egentlig mer enn nok med å holde styr på mine 3 ungers enorme gaveberg jeg, så greit å "bare" få 5-10 pakker selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...