Gå til innhold

Noen fra Jessheim her?


snoopy81+tigergutt+plomma ツ

Anbefalte innlegg

Hadde vært gøy å bli kjent med noen og følge hverandre i tiden fremover... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig at det er flere rundt omkring Jessheim området da! Hvordan er formen deres? Jeg har vært 50% sykmeldt en stund pga kvalme og trøtthet. Heldigvis er så og si kvalmen borte nå, men er fortsatt veldig trøtt og trenger masse søvn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min er i grunn fin, bare lite energi til tider :/ Gleder meg til den vender tilbake, for til tider orker jeg ikke noe jeg ikke absolutt MÅ :P hehe..

 

Hvor langt på vei er dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli vant til å bare ligge på sofaen, og la gubben ta alt husarbeidet hehe! Satser på at formen blir bedre snart. Er 11 fullgåtte uker, Termin 2.mai. Har 1. kontroll om 1 uke. Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 13. mai. Jeg trodde jeg var 9+2 idag. Har jeg regna feil?? hehehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. utregning av termindato, så er jeg litt forvirret selv. Jeg har kommet frem til at jeg er 10+0 idag med termin 11. Mai, og det stemmer også hvis jeg regner 40 uker + dager fra siste mens dag. Husker alikevel at hos lege sist, så regnet han annerledes, slik at jeg ble satt tilbake 2 dager, men jeg vet ikke helt.. Hvordan regner du?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Hvordan er formen deres nå? :) Nærmer seg sakte, men sikkert 12 uker... Dagene snegler seg avgårde!! Formen min er blitt bedre. Sjelden kvalm nå, men fortsatt mye trøtt og sliten. Har begynt å jobbe 100% igjen da. Deilig å kunne fungere gansle så normalt igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Her er iallefall formen bra! Er litt trøtt innimellom, spes om kvelden, men utenom det så er jeg i form :D

Det er deilig å tenke på at de 12 første ukene snart er over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!

 

Er 12+5 i dag og formen har blitt bedre :) Er litt sliten, men det har nok også noe med at jeg er i full jobb og har 2 aktive unger fra før hehe!!

Har dere begynt å få mage enda da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler selv at magen har kommet litt frem, så går ikke med trange overdeler lengre. Vil helst skjule det til jeg er ca. 4 mnd, men er spent på om jeg greier det denne gangen:-p

Har du fått mage enda smiley 3 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser magen selv ja, men folk som ikke kjenner meg ser den kanskje ikke like godt.

Jobben veit det ikke enda, har tenkt å skjule det i 4 uker til. (tror jeg skal klare det, siden jeg jobber "alene" hver dag og bare er innom kontoret innimellom og da går jeg i stoooorrr boblejakke...) hehe!!

 

Gleder meg til magen kommer ordentlig og man slipper å gjøre alt for å skjule den..

 

Sitter her og vurderer 3D UL men er veldig usikker.. *tenker*

Hadde ikke det med de 2 forrige, men kunne vært spennende å prøve..

Har dere tenkt på det?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngre enn de fleste menn hehe ;) måtte jo le litt da :)

 

Er det ditt 1. barn? Du er jo litt lenger på vei enn oss da, så du har vel fått mage og vært på ordinær UL også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja det ble litt feil :P

ja det er mitt første barn :) er i uke 25 så har fått litt mage ja. ultralyden var jeg vel på i uke 21 tror jeg? husker ikke helt :P var på en i tilleg etter den for å få vite kjønnet, for det kunne de ikke så på den ordinære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei alle sammen!

Er det noen som har lyst til å møtes snart?? :) Hadde vært gøy å bli kjent med dere!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...