Gå til innhold

Hvilke produkter bruker du? (hud og hår)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fallt for natuvive kremer, og holder på å kjøpe hele serien. Til håret må jeg ærlig innrømme at jeg bare bruker shampoen til babyen, og ingenting mer. Håret mitt har aldri sett bedre ut. Smører ikke kroppen med noe, men har ansiktskrem på hals og brystkasse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Mary Kays hudpleieprodukter (eneste som virker på min hud) og Kevin Murphy shampo og balsam. Knallgode produkter, selv om de får bankkortet til å lukte svidd...

Skrevet

Jeg bruker Cosmopharmas hudpleieprodukter(Andrea-serien som de lanserer til ansikt, også sminke, ellers Cosmopharma til resten av kroppen både vask og kremer) , og F.A.S.T. hårprodukter fra NISIM.

Skrevet

Jeg bruker Madeleine Ritchie fra Manukanorge.

Utrolig deilig honningprodukter som er rensende.

Har aldri hatt så kvisefri hud som nå. Anbefales.

Til håret bruker jeg Redken.

Skrevet

Exuviance ansiktsrens, toning og fuktighetskrem. Og ansiktsmasken husker jeg ikke hva heter, men det er en veldig super bra mud-maske til intet mindre enn 300-400 kr for ca. 100 ml.

Bruker en veldig billig fuktighetskrem (39 kr for 500 ml), den er ikke så fet som den skulle vært, men den funker. Har uansett sjelden tid til å smøre meg inn med den.. Noen ganger unner jeg meg body butter fra the body shop.

Til håret bruker jeg bare den rosa shampoen og balsamen fra daglivarebutikken som gjør det lettere å gre håret. Har hår helt ned til rumpa, og i tillegg er det veldig tykt, så klarer meg nesten ikke uten den. Eller syoss.

Hårkur kjøper jeg fra frisøren.

Skrevet

På huden bruker jeg en eller annen dusjsåpe som lukter godt. Smører til vanlig bare ansiktet, også bena og mellom bena når jeg har barbert meg. Da bruker jeg vaseline intensive care. Bruker samme merke i sminkefjerningsservietter.

Bruker ulike merker sminke. Loreal, isadora (?) ol.

Bruker nå define shampo, kur og balsam.

Skrevet

Hårprodukter: Provost, fructis... Det som er på butikken, dyr shampo har aldri gjort noe som helst for håret mitt;)

Hud: Qlinique dagkrem for rødlig hud.

Nivea sminkefjerner- våtservietter.

Sminke: I.d og Sheercover mineral sminke.

Skrevet

Hårprodukter : Redken

Huden : Mary Kay

Kjøper alt på Ebay til under halv pris.

Skrevet

Hud Dermlogica

Hår Redken

fra ebay jeg også:)

Skrevet

Hud: ansikt: janssen serien

Kropp: Glo spa serien

Hår : nisim fast

make up: Glo minerals

Er super fornøyd med alle produktene men for meg og min lommebok skulle jeg ønske å bruke noe til en rimeligere penge ,men billigproduktene i butikken tåler jeg ikke :(( Men dette er da min luksus i hverdagen!

Skrevet

Håret: Kms California

Annsiktskrem: Clarins Paris

Annsiktsrens: Clinique eller biotherm

Sminke: Clinique eller max factor

Kropp: biotherm bodylotion og clinique scrubb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...