Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 er det bare meg eller er han bare veldig SEXY på en skitten mann måte?? hehe Han er DIGG!!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Kunne ikke sagt det bedre selv!! Han er yummi!!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Hvem er det? Har sett reklame for episoden og sett en mørkhåret fyr, er han kjent?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #6 Skrevet 5. oktober 2011 Tror han er midt mellom mørk og blond?? syns å huske fra sist.... Han er kjent fra en tv serie/dokumentar som het "berserk"..om den båten som forliste:( Godt det ikke bare er meg, ja han er ganske digg:P HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #8 Skrevet 5. oktober 2011 Kaptein på Berserk (gått flere tv-serier om dem), båten som forliste utenfor Antarktis for en tid tilbake. Flere av mannskapet forsvant, mens Andhøy og en annen som hadde gått i land rett før, overlevde. Alex Rosên har bla vært på tur med dem. De fikk Gullruten for beste dokuserie eller hva det nå var, men han valgte å gi prisen til Tangerudbakken. De er gode venner, og de har vært på tur og møtt Berserk på Fillipinene, og vært med å fikse båten osv. Jarle er en kjekkas..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #9 Skrevet 5. oktober 2011 19.37 Sånt må du ikke si foran oss hønene her..haha Var du fornøyd?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #10 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg tipper hun ene i tangerudbakken også synes det....hehehe:)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #11 Skrevet 5. oktober 2011 Kapteinen på Berserk som forsvant i Antarktisk. To av mannskapet er savnet. Syns ikke han fyren er sexy. Han lever opp til navnet på båten virker det som. Kjempesexy. Not!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #16 Skrevet 6. oktober 2011 Ikke så verst, nei! Har selv bodd på seilbåt og seilt i tropiske strøk, kunne fint gjort det sammen med han også! :-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #17 Skrevet 6. oktober 2011 Hehe...Mannen ville nekte meg å se tangerudbakken igår! Jeg må bare smile når jeg ser den sjarmerende mannen! <3
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #18 Skrevet 6. oktober 2011 Hun Cecilie på Tangerudbakken var jo bare helt herlig der hun gikk og dirra og var helt utenfor:-) Hun venta noe så voldsomt på at han skulle komme:-) En herlig gjeng de som bor på Tangerudbakken, skulle gjerne jobbet der jeg!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2011 #19 Skrevet 6. oktober 2011 He he, ja hun hadde nok mer enn gjerne høvlet over Jarle hun også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå