Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg og klassekompisen gikk i slutten av første klasse (dagens andre klasse) da vi lekte mor og far. Vi kledde oss nakne for å lage lillesøster. Vi hadde forstått såpass at mannens tiss skulle inni damenes og det prøvde vi på. Ble ikke noe suksess.. Noen flere nyfikne?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Noe lignende...vi lekte mor og far med noen nabogutter, jeg og en vennine. Vi bare kikket på tissene og målte tempraturen og lyttet med sånt leke etoskop hehehe 7 år vel. haha
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Vil vel ikke kalle det en seksuell opplevelse, var jo bare en lek. Men var på samme alder (ca 7 år) da jeg og nabogutten skulle "pule". Gikk jo ikke i praksis da Første seksuelle opplevelse vil jeg si var når jeg selv kjente på den første pirrende opphisselsen sammen med en gutt, da var jeg vel 15-16 år gammel og det var en fin opplevelse å kline, kjenne og kose.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Husker ikke helt, men jeg og en nabogutt pleide å se på hverandre osv. Han ble senere homofil Vi er gode venner den dag i dag <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå