Gå til innhold

hjeeelp:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 19 mnd. som er ekstremt mammadalt. De siste nettene har han nektet å legge seg ned i senga(noe han ellers har vært heeelt super flink til å gjøre), han hyler og skriker så skarpt at jeg klarer nesten ikke stå i samme rom som han.....

Han er ille på dagtid også, hyyyler når han ikke får viljen sin, hyyyler i vogna når man kal prøve å gå tur osv....jeg hater å ha det slik!

Når jeg sier nei til han, mener jeg nei!!!Gir meg aldri........

men så tenker jeg: "har han vondt noe sted?tenner?forstoppet?osv..."

MEN vi tror det er bare "troll skriking"(så frekt nå enn det høres ut å si...huff)

Nå har han hatt 3 netter hvor han har våknet opp om natta og hyyyyyyyylt til jeg har tatt han opp, og da er alt bra.....men han må jo sove i senga si, kan ikke begynne å legge han ilagmed oss:S

noen gode tips?

Nå hyyyyyyyler han, han er svett og sint!Mannen mener jeg skal ikke gå inn til han siden han er så mammadalt, så jeghar sendt mannen inn noen ganger, siste gang med vann på flaske, men det kasta han bort...

what to do????:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bump...(han er forresten sovnet nå)

Skrevet

han er jo akkurat i tiden som de begynner aa drømme.. kanskje han har hatt mareritt...

Skrevet

hvis han er slik på dagen også så høres det litt ut som at han får viljen sin av mamma hvis han bare hyler lenge nok? ignorer oppførsel du ikke vil godta på dagtid, på natta må du gå inn og trøste i tilfellet det skulle være noe han har drømt, si god natt og gå ut igjen, dette må gjenntas noen ganger den første tiden, så går det seg til.

Skrevet

Har han nettop eller ikke så lenge siden begynt i barnehage?

Skrevet

hei:) takk for svar:)

han er ikke begynt i bhg enda, begynner i november.....

tror også det er viljen hans det står på....han gråt igår til han gav opp(pappan var innom noen ganger da).....ble brått stille.

Inatt har han vært litt urolig, men lagt seg ned uten hyl og skrik....håper han holder det slik.....*krysse fingra*

jeg gir meg ikke når jeg har sagt nei, men gjorde det iblant før...men nå er vi blitt veldig strenge med slike ting og kanskje det er ren protest?:S

Skrevet

Kan det være trass? Barnet oppdager at det er en mye større verden rundt seg, og søker grensesetting fra mor og far for å oppleve trygghet? *aner ikke*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...