Gå til innhold

Sjalu på gutte mammaer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min 6 årige datter (1 klassing) har fått kjærest. Han går i 3. Jeg vedder på at det er kuulere for mammaen i 3 klassingen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ?

 

En uskyldig barneskolekjæreste er da bare søtt uansett om en er guttemamma eller jentemamma.

 

Hilsen ei som har begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du behøver å bekymre deg for "alvorspraten" enda HI :-D

 

Himmel, dette er jo bare usyldig jo.

 

Min eldste datter er nå så gammel, at hvis hun får seg kjæreste, så må jeg ta praten om prevensjon, kjønnssykdommer og uønsket graviditet. Det gruer jeg meg litt til kjenner jeg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje greit å ta den praten om kjønnssykdommer og prevensjon FØR kjæresten står på døra, er ikke sikkert du er den første som får vite det veit ;)

 

Har selv en 2.klassing og en 5.klassing og begge har hatt "kjærester", de er forelsket rett som det er og jeg synes bare det er søtt. Det er jo ikke alvorlig, de tør ikke holde hverandre i hånda engang, og kyssing er ekkelt..

 

Tror ikke du trenger bekymre deg for 1.klassingen din, dette er helt normalt. Jeg hadde også kjæreste i 1.klasse, men vi lekte jo bare sammen, likte hverandre godt liksom. Var ikke snakk om skikkelig kjæresteting som kyssing osv før vi begynte på ungdomsskolen. Nå er riktignok dagens unger tidligere ute en før, men at det skal være farlig med en kjæreste i 1.klasse er å ta i litt, da skal du få mange bekymringer etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er mest skremmende er at de elsker hverandre, de vet hva slå opp er, og joda- de kysser

Alt for lite uskyldig:-S

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psssss, de aner jo ikke hva det betyr, sånn på ordentlig. De har bare hørt om det, og tror de vet alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er et lite TROLL!

 

Hva i all verden er greia?? Hadde selv kjæreste både på barnehagen og på barneskolen. Vi også elsket hverandre, og selv om vi sa til mødrene våre at vi syntes kyssing var ekkelt, så gjorde vi det likevel, i et kott eller noe for at ingen skulle se! ;)

 

HELT NORMALT!! -og ihvertfall ikke noe å få hysterisk anfall av! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll?

For du er den normale av oss to 19:46?

Nei,jeg er ikke ett troll. Kan være bitch og heks,men troll er jeg ikke.

Og jeg er heller ikk hysterisk,men syns nok det er vanskelig. Jeg og mine klassevenninner hadde ikke kjærester før i 5 klasse. Og vi var ett år eldre så det er jo 6 klasse nå.

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor skulle denne situasjonen være kulere for guttemammaen? Jeg bare spør? Fordi gutten er så heldig å få in datter til barnekjæreste?

 

Hilsen mamma til 3. klassegutt og 5. klassegutt med livlige mareritt om natten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kødder du eller??

Jeg er selv guttemamma og tror neppe jeg kommer til å synes det er så innmari kult om han finner seg en førsteklassing å være "kjærste" med når han går i tredje.

Jeg kommer antagelig bare til å synes at det er litt søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er SÅÅÅÅÅ glad jeg er mamma til to jenter!! Min veninne er mamma til to gutter - jeg ville aaaldri byttet for alt i verden!

 

Møe gøyere med jenter enn gutter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippet det var kuulere at en gutt fikk kjærester tidlig fremfor t jenter fikk det. Men det har kanskje også endret seg :-S

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Syns det høres helt merkelig ut. Hvorfor skulle det være kult at gutter finner yngre kjærester, og spesielt tidlig? I min verden er det ike slik. Barn er barn. Eldste sønnen min på 10 har hatt flere "kjærester" Det betyr bare at han er med på jenteleken og har kontakt med jenter. Ikke mange gutter som blir kjærester på fritida. Jeg er stort sett lite begeistret for disse jentetingene de skal bedrive i ung alder. Det er alltid et styr med jentene her. Da lyver de, lurer seg rundt omkring i huset, låser dører, leter etter hus der unger er alene hjemme, erter og baksnakker.

 

Nei takke meg til gutter! Skulle ønske jeg kunne holde jentebermen ute av vårt hus iallefall til puberteten kommer!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart du mener det er mye mer gøy med jenter når du ikke har hatt gutter.

Jeg har begge deler heldig som jeg er:)

 

Først snakker om kjærester. Gutten min på snart 6 fikk et kyss av ei jente på 5 da jeg hentet i dag, hun ble så flau da jeg så det:)

De skal visst gifte seg snart sier han.

Er spent på hvor lenge det holder denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de har sexset:-S da holder de tissen mot hverandre og så ruller han på hoftene.

Gudbedre, fremtiden ser tøff ut:-(

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utforskning har ikke noe med dette å gjøre,gutten foreslo det som en lek. Sexse er heller ikke mitt uttrykk,men barna sitt.

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig jeg er snerpete. Jeg syns det er for tidlig. Jeg hadde ikke ventet dette før om en 5-6 år.

Jeg vil heller være snerpete enn å sitte med en gravid 14 åring. Håper min datter blir snerpete. Bor hjemme til hun er 25 osv hehe

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg gikk i 1.klasse hadde jeg utforska både gutter og jenter, tror det er helt vanlig. Selvom jeg ikke vil tenke på at min 2.klassing KANSKJE har gjort det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...