Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Jenta mi på 4 år har i det siste klaget over vondt i armen. Peker liksom at det verker inni armen. Har googlet litt om voksesmerter, men står kun om at smertene kommer i bena.... Noen som vet mer om dette? Hun beveger armen helt fint og alt det, så er ikke redd for noe brudd. Takknemlig for svar
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg var veldig plaget med voksesmerter da jeg var liten. Både i beina og i armene. Det var samme type smerte i armen som i beina, så regner med man kan få voksesmerter i armene også
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Joda, voksesmerter kan man fint få i hele kroppen ) Å det er såååå vondt Slet skikkelig med det fra jeg var veldig liten til jeg var rundt 17 år faktisk.. Grusomt!!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Huff, husker kun jeg verka i beina.. og ja det var vooondt! Stakkar lillepia mi.. ikke greit med sånne smerter! Tusen takk for svar iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå