Vildemy Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har mens termin i dag, og Ul termin på lørdag, altså 3 dager.. ! snakket med jordmor og om baby ikke har kommet innen onsdag blir jeg mest sannsynelig igangsatt. Men håper hun kommer før det da
♥ Min engel ♥ Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 - 2 dager her Sliten, trøtt og lei. Vil så gjerne hilse på nurket nå!
Weronika har 2 små gull Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har også 3 dager igjen til termin, men ingenting tyder på at han har tenkt seg ut med det første...skal på kontroll i morgen hos jm, så håper han kan "strippe" litt
Vildemy Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2011 Min engel: ikke lenge igjen til du får møte nurket nå! )) når skal du på kontroll da?
mami 07 *fødeklar* Skrevet 5. oktober 2011 #7 Skrevet 5. oktober 2011 muligens 3 dager igjen til prinsessa kommer ut og maks 7 dager ) skal på kontroll på fredag får vite 100% sikkert da hihi
Gurine og gulla Skrevet 5. oktober 2011 #8 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har termin i morgen så han kan godt bare komme nå altså Blir ikke akkurat lei meg om han skulle komme i løpet av natten:) Begynner å bli litt lei her også
jontob Skrevet 5. oktober 2011 #9 Skrevet 5. oktober 2011 -1 i dag. Jeg også er kjempe lei. Mye kynnere når jeg sitter og slapper av faktisk. Og stikkkinger da :-) Hatt litt mensenvondt et par ganger i løpet av dagen, så det tar jeg egentlig som ingen ting :-) Hehe, så rar man blir og skal kjenne etter alt..
♥ Min engel ♥ Skrevet 5. oktober 2011 #11 Skrevet 5. oktober 2011 Vildemy: Skal ikke på noe kontroll på sykehuset dag 7 over. (Er så heldig at jeg bor i Bergen hvor de ikke følger retningslinjene på sykehuset), men skal derimot til jordmor dag 8 over. Så håper på fødsel før den tid! De sier jo gjennomsnittet føder på den 4.dagen over, så da må det jo bli denne uken Satser på det foreløpig!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 5. oktober 2011 #12 Skrevet 5. oktober 2011 83 laaaaaange dager
?!:) Skrevet 5. oktober 2011 #14 Skrevet 5. oktober 2011 17 dager igjen,tror det blir 17 lange dager...med kynnere og mens smerter..lykke til til alle:)
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 5. oktober 2011 #15 Skrevet 5. oktober 2011 ?! førstemann til å føde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå