Gå til innhold

Hvor mange dager igjen / på overtid i dag 5 oktober? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mens termin i dag, og Ul termin på lørdag, altså 3 dager.. ! :) snakket med jordmor og om baby ikke har kommet innen onsdag blir jeg mest sannsynelig igangsatt. Men håper hun kommer før det da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- 2 dager her :( Sliten, trøtt og lei. Vil så gjerne hilse på nurket nå!

Skrevet

Jeg har også 3 dager igjen til termin, men ingenting tyder på at han har tenkt seg ut med det første...skal på kontroll i morgen hos jm, så håper han kan "strippe" litt ;)

Skrevet

Jeg har 33 dager igjen.. :)

Skrevet

Min engel: ikke lenge igjen til du får møte nurket nå! :))) når skal du på kontroll da? :)

Skrevet

-6 dager her! Sååååå lei!

Skrevet

muligens 3 dager igjen til prinsessa kommer ut og maks 7 dager :o) skal på kontroll på fredag får vite 100% sikkert da hihi

Skrevet

Jeg har termin i morgen så han kan godt bare komme nå altså :) Blir ikke akkurat lei meg om han skulle komme i løpet av natten:) Begynner å bli litt lei her også:)

Skrevet

-1 i dag. Jeg også er kjempe lei. Mye kynnere når jeg sitter og slapper av faktisk. Og stikkkinger da :-) Hatt litt mensenvondt et par ganger i løpet av dagen, så det tar jeg egentlig som ingen ting :-) Hehe, så rar man blir og skal kjenne etter alt..

Skrevet

Vildemy: Skal ikke på noe kontroll på sykehuset dag 7 over. (Er så heldig at jeg bor i Bergen hvor de ikke følger retningslinjene på sykehuset), men skal derimot til jordmor dag 8 over. Så håper på fødsel før den tid! De sier jo gjennomsnittet føder på den 4.dagen over, så da må det jo bli denne uken ;) Satser på det foreløpig!

Skrevet

83 laaaaaange dager :)

Skrevet

18 dager :)

Skrevet

17 dager igjen,tror det blir 17 lange dager...med kynnere og mens smerter..lykke til til alle:)

Skrevet

?!:) førstemann til å føde ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...