Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Er 2,5 uke til termin. Har gjennom svangerskapet hatt endel kynnere, som tidvis har vert smertefulle. I går kveld kom kynnerne sammen med vonde tak nederst i magen. Trodde en stund at noe var på gang. Men etter 6 timer forsvant de (jeg tok Paracet og sovnet.) I dag har jeg hatt en konstant "murring" i magen siden kl. 13. Nå for en times tid siden gikk murringene over til å bli et teppe av smerte liggende over hele magen, så smertefullt at tårene spratt og jeg måtte gå å legge meg. Jeg har fortsatt vondt, men ikke såå intenst. Smerten sitter i rygg (ca. midt på ryggen) og fra toppen av livmoren og litt nedover. Magen strammer seg uavhengig av vondtene. Vi bor et stykke fra sykehuset, og vil nødig reise uten at jeg må. Vil ikke være masete heller. Noen som kjenner seg igjen i smerten som jeg beskriver?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Men du kan da bare ringe til føden og høre med dem, uten å trenge å reise ut dit? Vil ikke være masete? Hva er det for noe?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg ringte sent i går kveld også.. Føler litt på at jeg er den hysteriske gavide masekråka om jeg skal drive å ringe dit for hver gang jeg kjenner noe HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå