Gå til innhold

JA,JEG VÆRT UTRO!

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKKE DØM MEG.

Jeg er ute etter noen som har vært i samme båt?

har heletiden tenkt å fortelle det til min samboer, men har ikke fått det til.

Jeg har flyttet hjem til min mor å far for en periode nå. å er livredd for hva utfallet blir. jeg unner INGEN dette her. for dette er det værste jeg har vært borti. å jeg angrer noe sykt. dette er ikke vært noen ting..

Eneste jeg ønsker nå er at han gir meg en sjangse til!!!

Jeg innser virkelig hvor mye han betyr for meg nå: (

ÅJA. dere som bare slenger dritt " din egen skyld" å alt det dær. JA. jeg er fullstendig klar over det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du tenkt å si noe til han?

hvor vil du med dette innlegget?

Skrevet

Skaden har skjedd. Du får bare ta det som det kommer nå.

Skrevet

Hvorfor har du flyttet til dine foreldre? Du skrev at du ikke hadde fortalt noe til samboeren din ennå, eller misforsto jeg? Hva har du sagt til ham, da?

Skrevet

Been there,done that.. er ikke sammen nå (av andre grunner),men kommer til å bli sammen igjen (jobber med forholdet) har ikke sagt noe,og kommer ikke til å si noe,ingen andre enn meg selv vet det,og det kommer ALDRI til å skje igjen.

Skrevet

Kommer et program nå om utroskap, hvor parene jobbet seg gjennom dette. tror det er tlc norge det begynner på :D du kan jo se på det så kanskje du får noen gode råd :)

lykke til, håper det ordner seg for deg

Skrevet

En ting skal du ha HI, du har allefall vært ærlig og fortalt det til din samboer!

Skrevet

Utroskap og misbruk av tillit og lignende kan tilgis. Det er ikke noe som skjer over natten, men kan ta tid. Si sannheten, legg "kortene på bordet" og fortell det. Vil du dette så kan du redde forholdet.

Skrevet

Nå har jeg lest to innelgger der to personer har innrømmet å være utro. Hun andre fikk så hatten passet, men her så er dere mer forståelsesfull. Er det noen som kan svare på hvorfor?

Skrevet

samboer vet t. jeg har lagt alle kortene på bordet å fortalt det som det er til. fikk beskjed av han om å ta med meg det jeg trengte å flytte hjem en stund.

slik at vi begge for tenkt på hva vi vill videre.

er livredd for at han skal gå i fra meg, MEN skjønner godt om han gjør det når jeg har vært så dom å vært utro.

Jeg innrømmer at jeg har vært dom, å angrer mer en noe annet. MEN om han vill gi meg en sjangse til. så kommer jeg til å ta den. Er kjempe glad i han, fordi om jeg var utro. ikke noen følelser der!!!

HI

Skrevet

Se som andre har sagt her lignende tråder om utroskap og annet såkalte utilgivelige ting. Det går ann å redde forholdet men begge parter må ville det og ikke lukke "døren" mot den andre. Jeg ble selv utsatt for massiv løgn og alkoholproblemer, tok barna med meg og reiste, men mannen viste karakter og er i dag verdens beste mann og pappa og reservepappa.

Man kan endre seg men man trenger hjelp. Av gjerne både fagpersonell og av sin partner. Tungt og vanskelig ja, men gevinsten kan være større enn å vinne i lotto. Lykke til HI

Skrevet

hei hi

jeg er hi i innlegget : "Jeg er så fortvilet vet ikke hva jeg skal gjøre.."

Jeg har fått støtte og hjelp her inne mer enn jeg trodde. Jeg sitter på andre siden enn deg, men jeg elsker min mann har jeg funnet ut og at jeg virkelig vil at dette skal fungere. Er bare det at jeg ikke vet hvordan jeg skal få tilliten tilbake. Jeg har bestemt meg for at jeg skal kjempe den kampen selv om det kan bli hardt og vondt, men jeg vil virkelig dette.

Søk hjelp , prat med utenforstående det tror jeg hjelper. Venninner og familie er vel og bra og kan være en god støtte men kan nok bli noe subjektivt da de kun ser alt det negative du sier

Angrer du og elsker du din samboer så hvis det, ikke med ord men med handlinger. Han må og la deg få muligheten til å vise det men det kan ta tid da han sikkert er såret og har det vondt. Slik er ihvertfall min følelse

Lykke til

Skrevet

Tirsdag 21:30

Utro heter programmet..

Nesten halvparten av alle voksne har vært utro – og det er bare de som innrømmer det. Se hvorfor, og hvordan det påvirker forholdet med ektefeller, elskere, venner og familie.

Den går på tlc norge :D

Skrevet

"Jeg er så fortvilet vet ikke hva jeg skal gjøre.."

Tusen takk for svar.

Ja, jeg angrer grusomt på det jeg gjorde.

Jeg har ikke snakket noe med samboer idag. kanskje det er greit jeg lar han få være litt alene å tenke? Eller burde jeg send ei mld. eller noe til ham?

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Men er så utrolig glad i ham å vill gjøre alt får å få han tilbake.

HI

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal råde deg til, men gi han tid tror jeg. Jeg trengte tid. Jeg hadde mest lyst å brenne klærne hans og alt som hadde med han å gjøre når jeg fant ut utroskapen og all løgnen min mann hadde gjort mot meg. Jeg var ødelagt i flere uker og bare gjorde praktiske ting, som rydde, vaske jobbe osv. Satt jeg meg den begynte jeg bare å gråte. Du må legge deg helt flat på alle måter og i sannheten. Søk hjelp hos erfarne terapeuter er mitt tips. Det tror jeg reddet vårt ekteskap.

Skrevet

Ville bare dele med dere alle at det kommer til å ordne seg med meg og samboer ;-)

ALTSÅ det tr litt tid å komme dit vi var før jeg var utro, men vi begge skal gi 110% får å få dette bra igjen. vi elsker hverandre! Han kom til meg etter en fest igår, å sa han hadde savnet meg! Så paff å glad jeg ble.. HELT UBESKRIVELIG!

Til dere andre damer som har vært utro. LEGG KORTENE PÅ BORDET, Å SI TING SOM DET ER!! Det som gjorde at jeg fikk en sjangse til.

HI

Skrevet

Godt å se at det er håp:-))

Tusen takk for at du deler dette med oss!! TAKK!

håper det går veien for meg også!

Klem

Skrevet

Så bra HI :-)

Håper det er håp for meg også. Er så leie meg fordi hjeg har vært utro og kommet med løgner til min mann. Har ikek sett han på snart 5 uker og er så trist å leie meg. Angrer bittert og vill aldri alldri være utro igjen eller lyve til han. Håper bare han ka se det en dag, jeg savner han så fælt. Du gir meg ihvertfall håp om at det er mulig

Klem

Skrevet

Jeg tenker sånn, hva angrer du? Det at du ble tatt eller det at du gjorde det?

Jeg kan virkelig ikke forstå at folk er utro når de etterpå roper om hvor mye de elsker den svekne part. Jeg vet jeg ikke hadde tilgitt utroskap.

Hadde ikke hatet han, men han hadde ikke lenger vært min. Han hadde ikke vært "ren" lenger og tilliten ville vært borte.

Men for all de, jeg unner ingen å sitte å ha det vondt så jeg håper det løser seg til det beste for dere begge.

Skrevet

Håper det går bra med dere. Men søk opp terapaut eller noe det kan dere nok gjerne trenge. Selv om han har sagt ja, kan det bli tøffe tider med mye følelser og tanker.

Har vært i sitasjonen selv så jeg vet om hvordan det kan være og hvor vikitg det da er å få hjelp av enn annen part til å finne tilbake til kjærligheten og samlivet.

Lykke til HI.

Skrevet

Stå på HI. det er håp. Jeg vet har selv vært i samme båt.

Vi fikk det til selv etter mange mnd med separasjon. Men søk hjelp av 3 art det er viktig å få alt ut av systemet. Jeg er i dag verdens lykkeligste kvinne i mine øyne

Cathy

Skrevet

Jeg var også utro og har ingen unnskyldning. Jeg sa det som det var og min mann gikk helt i kjelleren og ville skilles. Nå tre år senere har vi det helt topp sammen. At jeg ble tilgitt av min mann kan ikke beskrives som annet en super fantastisk. Jeg hater meg selv for mine handlinger, men min mann har i ettertid merkelig nok sagt at det var en vekker som gjorde at vi i dag står sammen sterkere og har en hel annen kommunikasjon med hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...