Gå til innhold

Finni "tingen" dette svangerskapet..


bebis *aug09*juni12*

Anbefalte innlegg

Forrige gang var det is.. I alle farger og fasonger.. Hehe. Vil ikke kalle det dilla, men litt bedre enn normalt var det.

Denne gangen er det salt lakris.. Om helga spiste jeg en liten pose (som jeg til vanlig ville blitt kvalm av) og var skuffa når den var tom! Hehe. Og idag kjøpte jeg heksehyl når jeg var på butikken... Huff, hvordan skal dette gå.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha helt motsatt av meg som til vanlig er en godtemums. I stedet for å ha lyst på noe søtt har jeg de siste ukene hatt lyst på snacks-gulrøtter og cherrytomater! Får håpe det holder seg sånn, vet jo aldri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig da! Er litt godtemons fra før av også da.. Men sjokolade som jeg kan spise meg kvalm på til vanlig, har jeg ikke lyst på i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er til vanlig en skikkelig sukkerjeger. Elsker alt med e-stoffer, men kan ikke fordra sjokolade. Den siste uken har jeg fått helt dilla på salte drops... Men nå som kvalmen har kommet, begrenser inntaket seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggriser! Det eneste jeg har dilla på om dagen er ostepop, rødvin og røyk. Og de to siste der kan jeg jo ikke akkurat meske meg med nå. Sukk, føles ganske rart ut, for jeg har ikke lyst på mat i det hele tatt. Nærmest håper på at jeg skal bli kvalm snart og få lyst på ananas-ringer og sjokolademelk sånn som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig MÅÅÅÅ jeg ikke ha noe, men synes bonaqua med sitron er utrolig godt:-)

Tidlig forrige sv skap MÅTTE jeg ha sjokomelk fra tine. Hadde ca 10 av de små liggende i kjøleskapet til enhver tid.. Begynte det å minke fikk jeg panikk;-) Senere i sv skapet bare måtte jeg ha vann som var så kaldt som overhode mulig... Helst med masse is i.. Heldigvis litt sunnere enn sjokomelken fra tidligere, som jeg senere fikk helt avsmak på:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...