Gå til innhold

Huff...da ble jeg ikke gravid denne måneden heller.....snufs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare prøvd 2 eller 3 måneder, men er like optimistisk hver gang vi prøver og faller like herlig i kjelleren når mensen kommer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk heller som så, at dersom det ikke har skjedd noe innen de neste 12 månedene, så går dere til legen.

Å grine etter 2-3 måneder er tull!

Skrevet

he he husker følelsen ja :-) Trodde jeg var gravid hver måned... he he... første gangen ble vi gravide i fjerde prøvemåneden, men mange av vennene våre brukte lenger tid uten at det var noe spesielt. Kos dere med prøvingen og ikke stress det :-)

Skrevet

Oj, snakk om empati 15.55.

Skjønner deg utrolig godt, HI. Det er skuffende å få mensen når man så inderlig ønsker seg et barn. Men ikke mist motet, det er helt normalt at man må gjennom noen prøveperioder. Stå på og tenk positivt.

Lykke til masse!!

Skrevet

Skjønner deg godt:) Ønsker dere lykke til neste pp!!

Skrevet

Kjenner til optimismen og nedturene, desverre kjenner jeg også til at det etterhvert går over i skuffet resignasjon og en sårhet hver gang noen en kjenner blir gravid. Håper det ikke går så langt for dere...

Skrevet

Ja, den nedturen er ikke god.. Blir så gira og er nesten sikker på at en er gravid og så kommer mensen likevel... Vi har prøvd i snart 1 år. Ble gravid i 4 pp, men mistet. Nå er det gått 5 pp til og jeg fikk positiv test i dag. Denne mnd som jeg var sikker på at det ikke hadde klaffet..

Et tips er å styre unna Bli gravid forumet. Der girer en hverandre opp og fokuserer alt for mye på det å skulle bli gravid. Kos dere heller og prøv å ikke stresse det opp. Din tur kommer den også:) Krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Sier som de andre; din tur kommer!! Selv ble jeg gravid uten at det var planlagt, og fikk et kolikkbarn med masse låsninger i kroppen som holdt meg våken natt og dag i 6 mnd. Dersom jeg hadde rukket å lengte, og ikke minst prøve, noen mnd før spiren satt, så kan det godt hende at jeg hadde taklet denne perioden mye bedre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...