Gå til innhold

Hva gjør at besteforeldre ikke vil se sitt eget barnebarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forsøkt alt for å få de på banen. Far er nå en ting, han vil ikke ha noe med meg å gjøre, fordi han mener jeg er urettferdig som krever samvær i barnets hjem i starten og at det skal uansett foregå på barnets premisser (han har aldri vært her og nekter å møte opp på familievernkontor). Hans nye kjæreste og deres barn er vel mottatt i familien og hun har selv sagt at jeg ikke får lov til å kontakte ham!!!

Barnet er nå 17 mnd.

Men at ikke besteforeldrene vil ha kontakt fatter jeg ikke. Jeg sender de brev og bilder og spør om de vil treffe barnebarnet sitt, uavhengig av noen konflikt mellom meg og far. Men ennå har jeg ikke hørt en dritt. Det eneste barnet får er gaver ved jul og bursdag. Nesten så jeg har lyst til å returnere de, for det er ikke gaver hun trenger fra de......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei forstå det den som kan...

Jeg vet bare at besteforeldrene til en venninne av meg fikk et ultimatum av sin sønn om at de enten kuttet all kontakt med henne og hennes mor eller de fikk ikke se verken sønnen sin eller de andre barnebarna... det er ikke alltid lette valg å ta... (faren til venninnen min er en av Norges mest anerkjente barnepsykologer... forstå DET den som kan!)

Skrevet

HI her

Det er jo virkelig trist. At noen kan være så egoistiske og innsnevrede at de lar sin sårede stolthet bestemme over et barns behov for besteforeldre......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...