Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Har idag kjøpt meg litt ny Julepynt På Plantasjen er det fullt av nisser, lys og pynteting LØP å KJØP!! (for oss som elsker jula da)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Takk til Plantasjen som igjen klarer å ødelegge hele Jule stemninga
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg ELSKER jula, men syns dette er så tidlig! Må virkelig gå inn for å ikke irritere meg over dette jeg altså!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Nei du tuller? Jeg elsker høsten, og har ikke tenkt å begynne å tenke på jula enda:) Det er altfor tidlig, huff!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 Pulepynt, leste jeg. Et helt klart signal på at det er lenge siden sist jeg fikk meg noe
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #6 Skrevet 5. oktober 2011 heheh ja det var LITT TIDLIG... men jeg klarte ikke la være å kjøpe et par ting da. Så vent med å besøke plantasjen om ikke julesteminga skal bli ødelagt:) HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #7 Skrevet 5. oktober 2011 Ååå så moro!! Har de fin/billig julepynt? Gleder meg til å ordne i stand til vår første jul hjemme <3
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #9 Skrevet 5. oktober 2011 Ok, da er alle planer om evt. å besøke Plantasjen før i slutten av november herved avlyst for min del. Herlighet, skal man begynne med jula nå, så er jo jula fullstendig utslitt lenge, lenge før jul! Jula begynner 24. desember og varer til 13. januar, den, før 23./24. er det forberedelser, men ikke jul. Hæler ikke julepyntede hjem tidlig i advent, heldigvis har jeg omgang med veldig få av dem som til og med drar inn juletreet midt i adventstida.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #10 Skrevet 5. oktober 2011 Oh joy;) bortsett fra de ekstremt stygge nissene folk insisterer på å ha i hjemmet sitt da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå