Gå til innhold

Julepynten har ankommet Plantasjen!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har idag kjøpt meg litt ny Julepynt :) På Plantasjen er det fullt av nisser, lys og pynteting :) LØP å KJØP!! (for oss som elsker jula da) ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk til Plantasjen som igjen klarer å ødelegge hele Jule stemninga :P

Skrevet

Jeg ELSKER jula, men syns dette er så tidlig! Må virkelig gå inn for å ikke irritere meg over dette jeg altså! :)

Skrevet

Nei du tuller?

Jeg elsker høsten, og har ikke tenkt å begynne å tenke på jula enda:) Det er altfor tidlig, huff!

Skrevet

Pulepynt, leste jeg. Et helt klart signal på at det er lenge siden sist jeg fikk meg noe :P

Skrevet

heheh ja det var LITT TIDLIG... men jeg klarte ikke la være å kjøpe et par ting da. Så vent med å besøke plantasjen om ikke julesteminga skal bli ødelagt:)

HI

Skrevet

Ååå så moro!! Har de fin/billig julepynt? Gleder meg til å ordne i stand til vår første jul hjemme <3

Skrevet

hahhahah puleting jah... :P

HI

Skrevet

Ok, da er alle planer om evt. å besøke Plantasjen før i slutten av november herved avlyst for min del.

Herlighet, skal man begynne med jula nå, så er jo jula fullstendig utslitt lenge, lenge før jul! Jula begynner 24. desember og varer til 13. januar, den, før 23./24. er det forberedelser, men ikke jul. Hæler ikke julepyntede hjem tidlig i advent, heldigvis har jeg omgang med veldig få av dem som til og med drar inn juletreet midt i adventstida.

Skrevet

Oh joy;) bortsett fra de ekstremt stygge nissene folk insisterer på å ha i hjemmet sitt da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...