Gå til innhold

Hadde du betalt 45 mill for dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, nei.. Men nå var det vel ikke huset alene som gjorde at det ble en så høy pris. Gigastor tomt!

Men, nei, vil uansett ikke betalt så mye for den eiendommen

Skrevet

Ja, tomten var flott, herlig hage. Men huset... Og den grusomme blåfargen på veggene inne. Ugh!

Skrevet

Hehe... Hadde jeg først hatt så mye penger at jeg hadde hatt råd til et hus i den prisklassen, så hadde jeg sikkert også hatt råd til å la noen ta oppussinga, så kanskje?

Ganske digg tomt, da, og hvis man "ansatte" en med motorsag og vedkløver, så kunne man jo være selvforsynt med ved i mange vintre også, så det ut til. Første bud måtte jo vært å få åpna opp - rydda vekk - alle trærne som stengte fjordutsikta!

Skrevet

Ja, det er en av de flotteste eiendommene i Asker.

Skrevet

Ja uten tvil! Om jeg var rik nok til det så kunne det der helt klart være noe for meg. Utrolig stor og vakker tomt, flott beliggenhet og et veldig fint hus. Om det er en ufordelaktig blåfarge på veggene, eller andre småting, så bør vel de aller fleste være kapabel til å gjøre noe med det? I hvertfall om man har 45mill til et hus i utgangspunktet. Det skulle man tro...

Skrevet

hvis jeg hadde det ja. Men tror jeg heller ha bygd meg hus :P

Skrevet

Jeg tenker litt som deg, 15:19. Når man først har 45 mill kjøper man da vel ikke det der?! Da hadde jeg kjøpt en fantastisk tomt og bygd drømmehuset mitt i stedet. Aldri i livet at jeg hadde kjøpt det huset der. Orker ikke å bruke så mye tid på oppussing. Gulvene var også utrolig stygge.

HI.

Skrevet

Nei, ikke om jeg hadde 45mill heller.

Men det er mest fordi jeg har ikke behov for så stor eiendom eller så stort hus. Og så stortrives jeg i denne byen jeg bor i og ville ikke tenke meg å flytte herfra..selv om det er snakk om til oslofjorden.. synes det er vakrere her alikevel og ville da heller kjøpt tomt og bygget her. Men da ikke så stor tomt og ikke så stort hus..

Skrevet

NEI

Hadde kosta meg flesk for å få min stil der. Det er vel veneverdig snart og.

Skrevet

hehe har bygd rett i nabolaget, men til en myye lavere pris, dog er ikke tomten vår i nærheten så flott, men ved fjorden ligger den:)

Nydelig område uansett, men hadde nok ikke gitt 45 mill. nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...