Florida11 Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Noen som hvor tidlig man kan dra på UL for å se hjertefrekvens? Er gravid uke 4+5 og er meget nervøs etter MA 4. august i år og en tidligere ekstrauterin graviditet. Føler jeg trenger å se hjertet slå og å vite at barnet ligger i livmora...
birma og tredjemann Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Fra ca uke syv-åtte skal det være gode sjanser for å se det. Det er mulig før og, men på grunn av usikkerhet omkring nøyaktig når befruktningen skjedde kan det av og til være vanskelig å finne det tidligere. Kan lett bli masse unødvendige bekymringer dersom mån går på UL for tidlig...
Benkit Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg var på ULi uke 6+1 og da så vi det helt tydelig! Jeg hadde også en Ma for ikke lenge siden så jeg skjønner godt at du vil vite! Lykke til! Håper det går bra denne gangen!
Bilba og gutta :) Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg så IKKE hjerteaktivitet på utvedig UL i uke 7 (6+4), men så det på innvendig 3 dager senere (7+0).
fresh Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 jeg var på UL uke 6+2, da trodde jordmor hun kunne skimte noe som banket ved innvendig UL, men fikk ny time for å være sikker. Var en uke på ferie, og kom tilbake uke 8+2 og så da tydelig et bankende hjerte utvendig UL <3 Jeg var ikke bekymret etter første UL fordi jeg visste det var litt tidlig... Jeg hadde også en SA, så jeg ville også sjekke at det så bra ut denne gang! Lykk til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå