Lene~mor til tre Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Hvordan gjør dere det når dere skal på 6 ukers kontroll? tar dere med babyen eller får dere noen til å passe på? Hva er vanlig? Når jeg har time så jobber gubben og timen er tidlig på morgenen så jeg kan liksom ikke spørre om noen kan passe henne halv 8 på morran eller , men alikevel så er det lang ventetid hos legen jeg går hos og mange ganger blir man sittende der i 2 timer før man kommer inn selv om man har time så jeg blir nødt til å ta med lillemor...
Babyønske �� Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Her har de vært hjemme med pappaen begge ganger, fordi det passet seg sånn. Hvis han hadde jobbet hadde jeg nok tatt babyen med. En 6-ukerskontroll er som oftest fort gjort.
Billie Jean Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg hadde med mini på 6 ukerskontrollen. Han sov i bilstolen under hele legetimen. Det er jo stort sett bare under GUen at du ikke kan ha babyen i armene, så det går nok helt fint:)
Tired mama Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Har hatt med baby begge ganger. Da har de bare sittet i bilstolen. Kommer til å gjøre det samme med tredjemann i neste uke også... :-)
1frafør_1påvei Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 Her var gutten med på kontrollen satt å mata han inne på legekontoret, men det var ikke noe problem i det hele tatt
Håpefull77 Skrevet 5. oktober 2011 #6 Skrevet 5. oktober 2011 Fastlegen ba meg om å ta med jenta mi på min 6 ukers kontrollen. Hadde fått time tidlig på dagen for at mannen skulle reise senere på jobb. Men da måtte han hjelpe meg med å få oss av gårde i stede. Så tror ikke det er noe problem å ha med på 6 ukers kontrollen. Det er vel ganske vanlig vil jeg tro. Mor kan jo ikke være langt unna i starten.
Petrine +spire=❤ Skrevet 5. oktober 2011 #7 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har hatt med alle på den kontrollen og kommer også til å ha mini med denne gang Mannan får jo ikke fri fra jobb for å passe på babyen.
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 5. oktober 2011 #8 Skrevet 5. oktober 2011 Helt vanlig å ha med, trur jeg. Hør med de du skal til, her lovte sekretæren til gynekologen min å passe godt på. Var samme sted jeg hadde vært på kontroller ila svangerskapet da, så de ville gjerne se resultatet da ;-)
Gjest Madolyn Skrevet 5. oktober 2011 #9 Skrevet 5. oktober 2011 Det var umulig for meg å få tak i barnevakt, så i utgangspunktet måtte jeg ha med Muffin på min egen 6 ukers kontroll. Problemet var bare at Muffin stort sett skrek hele dagen/natta de første månedene.. Så fortvila "fridde" jeg til helsesøsteren hans i nabobygningen, og hun gikk og byssa den hylende gutten mens jeg var til undersøkelse. Ellers måtte jeg ha avlyst hele sjekken. Dersom du har en rolig/normal baby, så går det sikkert fint å ta h*n med
zassy☆ Skrevet 5. oktober 2011 #10 Skrevet 5. oktober 2011 Hadde henne med jeg også, og legen min ble jo så glad for å få se henne Hun sov stort sett mens jeg var der, men hadde ingen gu jeg, trodde man skulle det, men så lenge jeg ikke hadde noen plager så trengte jeg ikke sa legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå