Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg kan INGENTING om blogging, og spør derfor om dette. Kan jeg tjene penger på blogging? Isåfall, hvordan og hvor mye? Kan jeg være anonym? Hvordan vet jeg hvor mye penger jeg har tjent, og hvordan får jeg tak i pengene?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Ja, du kan tjene penger på blogging; MASSE penger. Men det er ikke enkelt. Og enda vanskeligere om du vil være anonym. Jeg vet ikke om noen anonyme som tjener penger på det. Du må ha en blogg med et tema som folk vil lese om, selvfølgelig. De største bloggene i verden er motoblogger, men er du ikke spesielt flink innen mote så er mammablogger også veldig poplære, og fitness/trenings blogger. Du tjener penger hovedsaklig på sponsorer, reklame ol. Siljemilf.blogg.no feks er en mammablogg, hvor hun tjener ca 7500 kr mnd. Kenzas.se er en moteblogg, den største i sverige, hvor hun kan tjene opp til 200.000 sv. kr i mnd. Det er helt latterlig! 200.000 kr mnd for å skrive piss. Ønsker deg lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå