Gå til innhold

Endelig bankenede hjerte


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Først hadde jeg kraftig blødning for fire uker siden og beskjed om at det var SA. Da jeg fortsatt var svært kvalm og trøtt tok jeg hcg test som steg i riktig retning. Var senere på ul der de ikke klarte å se så mye så fikk beskjed om at det var et dårlig tegn. Men har nå fått se et bankenede hjerte og hender og føtter i bevegelse, 10 uker på vei. Bilder henger på kjøleskapet. I tillegg så har jeg blitt mye bedre med tanke på kvalme og tretthet. Det føles godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig god nyhet! Fra det værste til det beste. Så glad på dine vegne. Jeg har også hatt en større blødning og har fått beskjed om at det kanskje var en MA. Uansett så skal jeg være tålmodig og vente noen uker, for det kan jo gå bra!! Har bestilt UL i uke 11 da det kan være lettere å se et bankene hjerte fra et lite nurk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Var på ul etter småblødninger i en uke og fikk se et bankende hjerte i uke 6. Er nå i uke 8 og krysser fingrene for at det fortsetter å gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, må bare si at dette var rørende å lese! Sitter her med mamma og vi begynte å gråte begge to :-) Gratulerer og kos deg videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) ja det var deilig å få vite at det så fint ut etter så lang tid med dårlige nyheter. Har hatt flere blødninger og flere ul undersøkelser så alt ser fremdeles fint ut. Så blødning betyr ikke alltid at det går galt. Lykke til videre i sv.skapet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...