Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Vurderer dette til jenta mi, men har hørt så mye negativt. At det skader ryggen ol. Når skal man starte med det? Er det virkelig dårlig for barnet? Takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Nå roter du! GåSTOL er ikke anbefalt. GåBIL er helt supert.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Okei:) Fullt mulig at jeg roter. Hvordan er gåbil i forhold til gåvogn? Noen forskjeller der? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 GåBil er populært blandt både 10 mnd og 2,5 åringen her. GåVogn frå brio vert og ganske mykje brukt, største fekk den då han var ca 10 mnd og gjekk mykje med den. Minste får ikkje heilt til å gå oppreist enno. GåStol ville eg ikkje kjøpt.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 Gåbil er helt ok, og superpopulært blandt alle barn jeg kjenner fra ca 10 mnd til ca 3 år. Gåstol er fy-fy.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #6 Skrevet 5. oktober 2011 Gåvogna er gjerne litt stødigar for barn som ikkje har lært seg å gå enno. Ikkje alle gåbilar har så høgt handtak at dei eignar seg for barn som ikkje går sjølv. Gåbilen her har vorte brukt av besøkande barn opp i 3- 4 års alder. Det er og stas å trille kvarandre når guten vår har besøk. Han brukar nok bilen meir enn vogna no når han er 2,5 år. Men om jenta di feks likar dokker og kosedyr, så er det mange som brukar vogna til både dokkeseng og å køyre rundt med dokker og dyr. Begge vil nok bli ein hit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå