Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Vi har et etternavn som kun vi har i bygda, og har vel egentlig mest lyst til å skrive kun etternavn og tlf nummerene våres. Mest med tanke på arv. Hva tror dere? Og hva skriver dere?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Vi har også valgt etternavn og telefonnummer.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Vi skriver kun etternavn... også med tanke på at lillebror eventuelt skal arve noe!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 vi skriver kun fornavn. det er ingen andre som heter dette i barnehagen. hvis dere er alene om etternavnet må jo det være ok. spør barnehagen hvis du er i tvil. telefonnr skriver jeg kun i parkdressen. ser ingen grunn til å ha med telefonnummeret i alt hverdagstøyet.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg skriver initialene med punktum i mellom. Funker fint på arvede ting også. I dresser har jeg skrevet fornavnet, og så stryker vi over og skriver et nytt for hvert barn som arver.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #6 Skrevet 5. oktober 2011 12:56 her: jeg skriver med tusj altså. Prøvde meg på disse strykelappene, men det ble for stress for meg...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #7 Skrevet 5. oktober 2011 Takker for svar alle sammen:) Da prøver jeg med kun etternavn og tlf nummerene våres. Og viss de sier noe så får vi heller bestille nye... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå