Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har ikke førerkortet enda, men pugger som en gal. Ønsker å kjøre før snøen kommer og har egentlig bare teori og oppkjøring igjen. Så jeg er nysgjerrig, klarer du denne teoritesten på nett? http://www.teoritester.no/index.php?mo=classdetails&classid=10 Den er gratis og har 45 spørsmål. Legg ut hvor mange feil du hadde her:-) Jeg klarer den med omtrent 10 feil av maksimalt 7.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Jippii! Klarte prøven med 6 feil nå:-) På tide å bytte test-plattform..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 20 feil.. ojojojojojojojoj.. hehehehe.. HUFFDA!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg hadde alt for mange feil, men utrolig hvor mye rart de spør om. Hva div begreper betyr som i prinsippet ikke har noen ting å gjøre med hvordan man behersker det å kjøre bil og forholde seg til andre ting i trafikken. Dessuten mener jeg at svaret på det ene spørsmålet er helt feil i forhold til anbefalt førstehjelp, det står at en person som er bevisstløs som puster skal legges i stabilt sideleie, men jeg har vært på flere førstehjelpskurs og har ikke siden vi lærte førstehjelp på barneskolen fått beskjed om at noen bør legges i stabilt sideleie. Trodde det var helt "ut" nå.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 He he.. Tok bare 8 spsm, og hadde allerede 5 feil, så tviler på det hadde gått så bra;)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #6 Skrevet 5. oktober 2011 Skjønte nesten at mange ville svart feil på mange av spørsmålene:-) Har også spurt flere i min omgangskrets som har hatt førerkort fra et par måneder til mange år, de fleste klarer ikke testen;-) HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #7 Skrevet 5. oktober 2011 Holder selv på med førerkortet og teorilesing, har langkjøring, teori og oppkjøring igjen. Og jeg må bare si at denne testen her var alt for enkel! I tillegg var det feil i flere av spørsmålene, blant annet spørsmål om regress og spørsmål om blinking i kryss. Prøv heller disse testene: http://www.if.no/web/no/privat/radogtips/gratisteoriprove/pages/default.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå