Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Av den libero reklamen med dansende babyer! De er utrolig morsomme, de ansiktsutrykkene
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg synes det er noe vemmelig med hun jenta, kanskje fordi hun danser så "voksen"? Flere som har lagt merke til det? Han mørke her er jo bare herlig.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Syns dansingen blir litt for drøy jeg da, spesielt hun lille jenta. Grøss
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Greia er jo at de ikke ser ut som babyer, egentlig sykt men morsomt på en måte. HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg synes ho jenta er så morsom Ho er jo hele reklamen for meg. Men ja, ho danser på en litt "voksen" måte.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #6 Skrevet 5. oktober 2011 Jøss. Jeg hadde tenkt å poste en melding om den reklamen jeg også, men av en litt annen art enn din post. Jeg bare irriterer meg voldsomt over den reklamen der. :likerikke:
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #7 Skrevet 5. oktober 2011 Finnes ikke morsom. Hele det design-styret til Libero gir meg mer lyst til å kjøpe Pampers.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #9 Skrevet 5. oktober 2011 Grusom reklame. Grøsser av den. På youtube er det også noen "morsomme" pedofile kommentarer. Fint å la ei lita jente danse voksent slik at voksne menn kan glo, liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå