Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Hvor vanli er det med barselstårer etter fødsel?? jeg har ikke hatt noe tegn til dem heller og håper jeg slipper dem.. fødte for en uke siden..
3 nøtter til Askepott Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg fikk dem aldri. baby er 8 mnd.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Å, jeg hadde meg noen barseltårer alle tre gangene. Det er nok forskjell på folk...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Hva regnes som barseltårer. Husker jeg gråt en dag eller to fordi jeg var sliten men det kan jeg jo gjøre når som helst :-D Hehe, også sto jeg og vugget vognen og gråt trur jeg to eller tre dager etter fødsel, jeg var så fortvilet fordi jeg ikke hadde fått tilbake kroppen min :-D
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 Har ikke felt en eneste tåre etter mine fødsler.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #6 Skrevet 5. oktober 2011 Barseltårer pleier å komme rundt dag 3. Da kjenner du deg skikkelig deprimert helt uten grunn. Jeg fikk dette og kunne ikke forstå hvorfor jeg var så innmari trist, ville bare gråte, men barnepleierne og jordmødrene på barsel fulgte med meg og visste jo hva som skjedde så hun ene tok meg til side for hun så jeg ikke var like sprudlende og forklarte meg om barseltårene og jeg knakke helt sammen, mye i lettelse fordi det fantes en naturlig forklaring på tristessen min. Heldigvis varer det ikke lenge, kun noen timer den dagen der. Svigerinnen min fikk ikke barseltårer så alle får det ikke.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #7 Skrevet 5. oktober 2011 12:10 her Da kan det vel kalles barseltårer ja :-) Da vet jeg at søsteren min hadde det også, henne har fortalt at alt var bare helt forferdelig den dagen henne egentlig skulle hjem :-)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #8 Skrevet 5. oktober 2011 Dette er en hormonell reaksjon, da kroppen mister progesteronet etter fødsel. Helt normalt å bli nedfor da;)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #9 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg fikk det, og det er helt normalt! :-) Jeg gråt da vi hadde kommet hjem fra sykehuset med førstemann, fordi jeg ikke visste om jeg var en god mor. Også gråt jeg hver gang svigermor hadde vært på besøk i begynnelsen- og "overtatt" lillegull og trenge seg på, når jeg var sliten- bare ville sooove Men det gikk fort over! :-)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #10 Skrevet 5. oktober 2011 Hadde ikke det, men hadde en venninne som gråt non-stop i en uke etter fødselen.
369?gutt10? Skrevet 5. oktober 2011 #11 Skrevet 5. oktober 2011 Er nok forskjell på mennesker.. Noen får, og noen ikke. Men det er bra at det opplyses om at man kan få det. Jeg fikk det, syns det var fælt.. Gråt en gang om dagen i ca en uke etter fødsel. Ble bare så fryktelig trist plutselig, men samtidig gråt jeg fordi jeg var så lykkelig og gutten min var så perfekt! Forsto det ikke selv en gang, hva jeg ble så trist/glad for. Men jeg viste det var barselstårer, så jeg venta jo bare på at det skulle gi seg.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #12 Skrevet 5. oktober 2011 Veldig mange får det, men ikke alle. Er en reaksjon på hormon endringer i kroppen gjerne i kombinasjon med at man blir slitten her kom de siste dagen på sykhuset kl 7 etter at jeg hadde sovet i snitt 3 timer i døgnet etter fødsel. Ble bedre å komme hjem der lydene var kjente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå