Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Mitt tredje barn er allerede blitt tre måneder gammel, men tenkte jeg skulle luske tilbake hit og fortelle dere hva som var uunnværlig for meg denne gangen! Han har vært veldig urolig fra han var to uker, og fikk "diagnosen" kolikk da han var seks uker. Med to andre barn har det vært en tøff sommer, da han har vært veldig urolig hele dagen og skreket mye om kvelden. Det eneste som har roet han ned, var å bære han i bæresjal. Jeg hadde heldigvis kjøpt dette denne gangen, et "close baby carrier" sjal, som er enkelt å ta på, det er formsydd. Kjøpte det ubrukt på Finn.no til 400 kr. Takket være dette har vi kunnet reise på ferietur, og jeg tenkte nesten ikke over at jeg bar han i seks timer nesten i strekk i Kristiansand Dyrepark! De er jo ikke så tunge, og med et bæresjal bærer man riktig, og babyen hadde det veldig fint, tett inntil mamma. Det må sies at han er blitt litt stor til det nå, jeg synes dette sjalet funker best til spedbarn. Men verdt å merke seg dersom din baby blir urolig! Lykke til alle sammen!
81-Mamma<3<3 Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Enig m deg! Sjal er genialt til babyer! Jeg hadde ikke kolikkproblemer, men brukte det likevell mye sist, på butikker og slikt, og når jeg gjorde ting hjemme og på reiser. Ser for meg å bruke det enda mer nå, når jeg får en storesøster på 2 år som sikkert også vil ha armene mine tilgjengelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå