Gå til innhold

Besvimte


ilpil

Anbefalte innlegg

I går var jeg litt mindre kvalm enn jeg ellers er og bestemte meg for å gå en tur før jeg hentet datteren min i bhg. Gikk innom en butikk for å kjøpe brus og besvimte i kassen der.... EKKELT!!! Jeg har aldri besvimt før...

Utrolig hyggelige folk på jobb der som hjalp meg da.

Blodtrykket er nok litt lavt til tider og jeg har null næring i kroppen siden jeg spyr opp alt.

Var på legevakten i gårkveld og hos fastlegen i dag for å ta masse prøver. Prøvene var ikke så gode i gårkveld så jeg måtte ta nye i dag, men i dag var de helt fine :) Ungen lever videre heldigvis, den overlevde at mammaen falt. Så det viktigste nå er at ungen lever, så skal nå jeg overleve å være gravid :)

Andre som har besvimt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, godt at det gikk bra med deg og barnet!

Jeg hadde en ekkel episode en natt jeg var oppe på do. Plutselig ble det helt lyst for øynene, jeg ble kjempekvalm og kaldsvetta og hyperventilerte. Fikk såvidt kasta meg inn på soverommet og varsla samboeren om at jeg holdt på å besvime. Lå på gulvet med hodet ned, og da gikk det etterhvert bedre.

Nevnte det for legen, og legen mente jeg hadde hatt et skikkelig blodtrykksfall. Jeg har veldig lavt blodtrykk fra før da.

Skremmende opplevelse, men siden har det gått bra, selv om blodtrykket fortsatt er veldig lavt.

Jeg er glad det ikke skjedde i butikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare glad det skjedde der i butikken med folk rundt meg og ikke etter at jeg hadde hentet datteren min og f.eks var på vei til bilen med henne. Tenk hvor redd hun hadde blitt om mammaen hadde falt om på parkeringsplassen.. huff... hun er bare 21 mnd gammel.

Merker at jeg kommer til å være redd for å være alene med henne fremover, og det er en ekkel følelse.

Håper jeg slipper å besvime flere ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...