Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 passe litt på selv? samboeren min sier han ikke vil ha flere, vi har ingen felles. Men jeg bruker ikke noe nå, og han trekker seg ikke ut eller bruker kondom...... vil det si at han kanskje vil ha likevel uten å tørre å innrømme????
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Den som ikke ønsker barn må selv ta ansvar for å beskytte seg eller å avstå fra sex
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #3 Skrevet 5. oktober 2011 Haha, ja da må jammen mannen ta ansvar hvis han ikke vil ha fler. Dere er jo dømt på et eller annet tidspunkt til å få barn når dere holder på på denne måten, og såpass med anatomi bør vel mannen din skjønne? Ha vil nok ha barn med deg, men vil ikke innrømme det...;-)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Herregud, dette må dere jo snakke om FØR du sitter der med en positiv test. En samtale om prevensjon er ganske naturlig å ha i et forhold!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 Vi har hatt samtale om prevensjon, og jeg har sagt at jeg tåler dårlig hormon prevensjon, jeg blør annen hver uke, og det gidder jeg ikke i lengda. Han har full mulighet til å bruke kondom, har ikke nekta han det. Jeg vil veldig gjerne ha en til, og det vet han veldig godt. Er han som ikke vil....sier han
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #6 Skrevet 5. oktober 2011 Han vil nok gjerne ha barn, men ikke vil innrømme det.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #7 Skrevet 5. oktober 2011 Men da er jo egentlig saken helt grei da ;-) Hehe - han er jo fullstendig klar over at du ikke bruker noe - og han er jo virkelig klar over at han selv ikke bruker noe...så da er det jo bare et spørsmål om når tid du kommer til å bli gravid!!! Det jeg ville sagt til han var følgende: Jeg bruker ikke noe - du bruker ikke noe - og om jeg blir gravid så får vi ta følgende av det - for jeg kommer IKKE til å ta abort! Så er på en måte det klarlagt allerede nå ;-) Leser jo her på sidene om menn som skal "presse" dama til å ta abort mot dama sin vilje... Og hvis du ikke er villig til å ta abort når du først har blitt gravid - så gjør det klart nå....så slipper du det når du er full av hormoner ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #8 Skrevet 5. oktober 2011 Det vet han også, har hatt en abort før, og sa klart i fra at det går jeg IKKE gjennom en gang til. Fy for en psykisk påkjenning.. Men da er det bare å vente å se da :D blir jo litt spennende da
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #9 Skrevet 5. oktober 2011 Herregud, så patetisk. Tenk om han IKKE vil ha unge da, så stikker han når du er gravid? Han har jo sagt at han ikke vil ha barn? Ikke klag når han stikker da.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #10 Skrevet 5. oktober 2011 Neida, slapp av, skal ikke klage jeg. Men tenker jo som så at om han absolutt IKKE vil ha, så kunne hatt tatt frem den eska med kondomer han har. Det er i samråd med lege at jeg har slutta på prevensjon, og det vet han også. Men i det siste har han ikke vært sååå negativ til barn
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #11 Skrevet 5. oktober 2011 Hva skal hun gjøre da? Holde pistol mot tinningen på ham og tvinge ham til å ta på kondom, utsette seg for fare ved hormonprevensjon som hun tydeligvis ikke tåler, eller leve i cølibat? Han har SAGt at han ikke vil ha barn, likevel fortsetter denne voksne mannen å ha sex med kona uten prevensjon. Regner med at han vet hvordan barn blir til. Da kan han la være å gå til sengs med henne, ellers er det overhode ikke synd i ham hvis hun blir gravid. Og menn som "stikker", uansett om dama blir gravid eller andre problemer i forholdet, unntatt utroskap eller vold fra dama, er og blir drittsekker som ikke elsker dama si.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #12 Skrevet 5. oktober 2011 Hvis han vet at du ikke bruker prevansjon, og ikke er steril, er han enten veldig dum på det området eller så ønsker han seg egentlig barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå