Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #1 Skrevet 5. oktober 2011 Tok strimmel fra billig test igår med morgen urin, den viste en skyggestrek. Tok en clearblue digital og en strimmel til senere på dagen, begge disse var negative. Tok på nytt en strimmel da jeg sto opp idag, den viser også en skyggestrek.. Hva betyr disse skyggestrekene? IKM idag.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #2 Skrevet 5. oktober 2011 Morgen urin er den beste. Derfor ville jeg stolt mest på testene som er tatt med denne, og tenkt at jeg var gravid:-) Du kan jo ta en test om noen dager igjen, og sjekke med urinprøve senere på dagen?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #4 Skrevet 5. oktober 2011 Tester igjen over helga da, om jeg ikke har fått mensen
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 Woow, nå ble jeg litt skjelven her...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2011 #6 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg fikk en skyggestrek på IKM og dagen etter, men etter det ble testene bare mer og mer tydelige.. Lykke til, sees kanskje i Juniklubben )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå